אההה. אההה

נתניהו מציג חיקוי מגמגם של בני גנץ

תמונה – צילום מסך פייסבוק
ראש הממשלה בנימין נתניהו חיקה את גנץ מגמגם במהלך נאום השקת קמפיין הליכוד לבחירות, כשמאחוריו עשרות ניצבים מעודדים - אהוד אולמרט ל-103: "ביבי הוא שחקן ושרלטן וזה הדבר היחיד שהוא טוב בו. אין ספק שהוא מתאים לבנו (יאיר) ובנו מתאים לו" - צפו בקטע שמסעיר את הרשת

הגולשים ברשת לא נשארו חייבים והגיבו בביקורת על החיקוי והזלזול במוגבלות של בני אדם. רז כתב בתגובה לסרטון שפורסם בטוויטר: "חיקוי חיוור ועלוב של טראמפ רק בלי הקלאסה של לקנות דברים מהכסף שלך"

גולש זועם נוסף כתב בזעם בתגובה על הסרטון: "א. שיוולדו לך נכדים מהבן ה"עובד" שלך שיסבלו מגמגום, אמן. ב. זה לא חיקוי של איש מגמגם, אלא התקף אפילפטי."

העיתונאית מורן אזולאי: "נתניהו יכול היה לוותר על החיקוי הלא מוצלח של הגמגום. לא מוסיף לכלום"

רן כהן הגיב: "אפשר כבר לראות את ההשפעה של יועצי טראמפ שהצטרפו לקמפיין הליכוד. זה לא רק חיקוי של גמגום, זה חיקוי של אמריקה. הבשורה הרעה: זה ז'אנר שרק ילך ויחריף. הבשורה הטובה: זה הולך להצליח כאן בדיוק כמו סטארבקס."

גם הגולש עומר הגיב אבל הזדעזע יותר מהאמירה של ברק: "לפני שלוש שעות אהוד ברק משווה את נתניהו לכלב ואת? דממה…נתניהו עושה חיקוי מעפן? ישר מצייצת, ואת לא היחידה עוד כמה כתבו על זה. אז ביום שתסקרו באופן שווה והוגן, נתניהו לא יצטרך את השטויות האלו בשביל להגיע לתקשורת. וכן זה לא מוסיף לו כלום."

מיטל כתבה: "אתה צודק, אבל אז רואים את ביבי מחקה את גנץ מגמגם וכבר סולחים לגנץ מרוב שביבי נוהג בנבזות כמו חלאה."

אופיר כתב: "אני שומע הרבה מילים. שורה תחתונה – הוא היה רמטכ״ל ארבע שנים. לנתניהו יש הישגים כראש ממשלה וכשר אוצר, אין ספק. אבל הוא לא עשה כלום בעולם העסקים (לעומת בנט וברקת למשל..). אגב לגבי הטענה המקורית, אפשר להגיד ״לגנץ אין הישגים״ גם בלי לעשות חיקוי של מגמגם. זה לא משנה הכוונה. מראית עין"

גולש נוסף הגיב: "בלי נייר בלי פרומטר ולא מגמגם ומדבר לעיניין כמו גנץ להתקדם להתקדם להתקדם…"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.