תגובה ראשונה

לפיד: "לא תהיה העברה של ואדי ערה לפלסטינים"

תמונה – סלפי יאיר לפיד
לאחר כיומיים: ח"כ יאיר לפיד מבכירי מפלגת 'כחול לבן' מתייחס לראשונה על עסקת המאה שפרסם ממשלת טראמפ: "לא תהיה העברה של ואדי ערה לידי הפלסטינים כמו שלא תהיה העברה של רמת גן לפלסטינים, הם אזרחים ישראלים" / צפו

ח"כ יאיר לפיד מגיב לראשונה לאחר יומיים של שתיקה, על עסקת המאה שפרסם ממשלת טראמפ. בראיון אישי ב'מכון למחקר לביטחון לאומי אמר לפיד: "יש חלקים בה שאני פחות אוהב יותר אוהב שצריך לקיים על זה דיון, יש חלקים בה שמוגדרים כהצעה מאוד מעורפלת ולא תוכנית מעשית. נתן דוגמא ליברמן את העניין של סיפוח ואדי ערה. "לא תהיה העברה של ואדי ערה לידי הפלסטינים כמו שלא תהיה העברה של רמת גן לפלסטינים, הם אזרחים ישראלים", אמר לפיד.

כזכור, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור הגיב בפרגון לעצמו לאחר פרסום עסקת המאה של נשיא ארה"ב טראמפ: "אני מברך את הנשיא טראמפ שכחלק מתוכנית השלום שלו, אימץ את התוכנית שלי לחילופי שטחים ואוכלוסיות שפרסמתי בשנת 2004. עמידה על עקרונות והצגת משנה סדורה תמיד מוכיחות את עצמן."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.