מבויים?

הפתעה: גנץ מוותר על הפרומטר

תמונה – כחול לבן
בכנס בחירות של ראשי השטח במפלגת 'כחול לבן', וויתר יו"ר המפלגה בני גנץ על הפרומטר בעקבות תקלה תכנית שככל הנראה הסתדרה לאחר מספר שניות וגם הצליח להצחיק את הקהל: "נשארו לנו חודשיים, חודש יום וחודש לילה" - צפו

בנאום לראשי המטות של מפלגת כחול לבן וויתר גנץ על הטלפרומטר והצליח גם להתבלבל ולצאת מזה: "אני רוצה לספר לכם משהו שאף אחד לא מדבר עליו. בחודש אפריל נתניהו הולך למשפט.
שלוש פעמים בשבוע הוא יישב על ספסל הנאשמים, מנותק מכל קשב למה שקורה במדינה. הוא יהיה שקוע כל כולו, במאבק על חירותו. הוא יהיה עסוק בעדויות וראיות, ולא בילדים שלכם. תראו לי אזרח ישראלי אחד שלא מוטרד מזה, לא משנה מה עמדותיו הפוליטיות. אולי בגלל זה נתניהו מטייל בעולם, בכל יום בטרמינל אחר ובבית מלון אחר, מנסה לגייס ספינים נואשים. הוא עושה זאת כי גם הוא יודע שברגע שיתחיל המשפט – הוא לא יוכל לנהל את המדינה.

עוד אמר גנץ: "אני אעבור עיר עיר, בית בית. אבוא באוטובוסים, ברכבות, במכוניות, ואם צריך גם במסוק כדי להביא לכם את השינוי לו אתם ראויים. זאת השליחות האישית שלי והשליחות לאומית של כולנו"

"נשארו לנו חודשיים, חודש יום וחודש לילה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.