זעם בישראל

צפו: אבו מאזן ואולמרט נפגשו בניו יורק

תמונה – אהוד אולמרט
ראש הממשלה לשעבר אולמרט נפגש בשולי מועצת הביטחון עם מכחיש השואה אבו מאזן, ופרגנו אחד לשני מבלי לדבר נגד עסקת המאה של טראמפ: "מוכן לחזור למו"מ מאיפה שהפסקנו לפני 12 שנה" / אולמרט: "הפרטנר היחיד הוא אבו מאזן" / נתניהו: "זוהי נקודת שפל בהיסטוריה של מדינת ישראל." / צפו

ראש הממשלה נתניהו מגיב להופעתו של ראש ממשלת ישראל לשעבר, העבריין המורשע אהוד אולמרט, יחד עם מכחיש השואה יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, בשולי מועצת הביטחון באו"ם שבניו יורק ארה"ב: "לגנץ אין ממשלה בלי אחמד טיבי, ואחמד טיבי יעשה כל מה שיגיד לו אבו מאזן שנפגש עכשיו עם יועצו וחברו הקרוב של גנץ – אהוד אולמרט. זוהי נקודת שפל בהיסטוריה של מדינת ישראל. גנץ נכנע לכל תכתיב של הרשימה המשותפת – הוא לא יכול להיות ראש ממשלת ישראל!"

בהצהרה המשותפת אמר אולמרט: "אני מאוד שמח ששמענו שוב מיו"ר הרשות הפלסטינית שיעשו הכל נגד טרור ואלימות. אני לא חושב שאני כאן בארה"ב צריך לתקוף את נשיא ארה"ב טראמפ ולא את ראש ממשלת ישראל."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.