תביא 20 אלף

תיעוד חדש: ברלנד סוחט כספים מעבריין בכלא

תמונה – מתוך הסרטון
העיתונאי יאיר שרקי חושף הערב בחדשות 12, סרטון של הרב ברלנד סוחט כספים מעבריין מורשע שיושב על רצח, בהבטחה כי ישוחרר על ליום שישי מהכלא. מדובר בתיעוד מהתקופה בה נמלט הרב ברלנד מישראל לזימבבואה. צפו

בתיעוד שנחשף הערב במהדורה המרכזית בחדשות 12, נראה הרב ברלנד בזימבבואה, כשהוא מפציר ומבטיח לאסיר עולם שהורשע ברצח, כי הוא ישוחרר מהכלא עד יום שישי, אם יעביר עשרים אלף שקלים לבת שלו שגרה בביתר עלית..

שיחה בין שני עבריינים: בזמן שאליעזר **ברלנד** נמלט מהחוק לזימבבואה כדי לחמוק ממשפט על עבירות מין, הוא משוחח בטלפון עם אסיר עולם שהורשע ברצח ומבטיח לו שהוא ישוחרר מהכלא אם יעביר לו 20 אלף ש״ח. פרסמנו הערב במהדורה[@N12News](https://twitter.com/N12News)

Posted by ‎נתן בר לב‎ on Wednesday, February 19, 2020

הבוקר דווח, כי הרב ברלנד שנעצר בשבוע שעבר במסגרת פרשת "עושק שחור", התלונן הבוקר במהלך החקירה כי אינו חש בטוב ופונה לבית החולים, הערב הוא שוחרר בחזרה לכלא במצב טוב. מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו .

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!