מכה קשה

האזינו: נתניהו הוקלט עם הרב המקליט

תמונה – יוטיוב
העיתונאית אילנה דיין חושפת הערב בערוץ 12, הקלטות משיחה שהתקיימה בשבוע שעבר, בו נשמע ראש הממשלה נתניהו במשא ומתן עם הרב גיא חבורה, איתו התייעץ יועצו האסטרטגי של יו"ר כחול לבן בני גנץ, ישראל בכר - עמית סגל: "מחר במהדורה אחשוף מי הקליט את הקלטת" / האזינו

לאחר שראש הממשלה הכחיש את מעורבותו בפרסום הקלטות הסתר של יועצו המדיני של ח"כ גנץ, אילנה דיין חושפת הקלטה נוספת מפגישה שקיים ראש הממשלה נתניהו בעצמו עם הרב המקליט. יועצו של ישראל בכר אמר הבוקר, כי "תוגש תביעה אזרחית וקובלנה פלילית נגד הרב המקליט"

העיתונאי עמית סגל לסערה בטוויטר: "מחר במהדורה אחשוף מי הקליט את הקלטת ששידרה אילנה דיין ועסקה בשאלה מי העביר לי את הקלטת ששידרתי." עוד צייץ סגל: "התקשורת הישראלית 2020 היא חרפה בכל כך הרבה גזרות. עוד יבואו ימים טובים יותר. יחד נביא את היום."

ח"כ יאיר לפיד הגיב בזעם: "זה לא ייאמן. נתניהו הוא שקרן שמשתמש בשיטות של מאפייה כדי לגנוב שלטון בישראל. מחר אנחנו נעשה לזה סוף"

יאיר נתניהו הגיב לפרסום: "מחר במהדורה: אילנה דיין חושפת את העבריינים (שדינם 3 שנות מאסר לפי החוק) מהפרקליטות שהדליפו במשך 4 שנים לגיא פלג ואביעד גליקמן!"

העיתונאי שמעון ריקלין הגיב: "איזו חארטה בארטה. פותחים מהדורה בשיחה לכאורה בין נתניהו לקבוצת אנשים ( לא שומעים מילה מנתניהו). מה הקשר בין השיחה הזו. לבין מה שישראל בכר יועצו הקרוב ביותר של גנץ אמר עליו מרצונו החופשי: שגנץ מסוכן לישראל??? שוב אילנה דיין ב״תחקיר״ מעוות אמת ומציאות כדי להגן על השמאל. איזו פארסה"

אהוד ברק הגיב לפרסום ההקלטות החדשות: "נתניהו נחשף הערב שוב בשפל עליבותו. לא איראן ולא ׳תכנית המאה׳, אלא פוליטיקת ביבים. הוא עוסק אישית בהשמעת הקלטת סתר של יועץ במצוקה. בהקלטות הסתר אתמול (נתן אשל) והיום (נתניהו) נחשפו נתניהו ובלפור בגזענותם ועליבותם. חומר למחשבה לבוחרי ימין. וצו גיוס לכל מי שעתידנו יקר לו"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.