לועגים לימין

ינון מגל: "בארץ נהדרת איכשהו תמיד נצא נאצים"

תמונה – ינון מגל טוויטר
על רקע הסערה בישראל על שיתוף פעולה אפשרי בין מפלגת 'כחול לבן ו'הרשימה הערבית המשותפת', תוקף העיתונאי ינון מגל את יוצרי 'ארץ נהדרת' שהציגו איך זה נראה כשמחרימים יהודים בעולם: "אין בשום מקום בעולם מפלגה "יהודית", בטח לא בדלנית, ודאי לא כזו שלא מכירה באופי המדינה ורוצה לשנות אותו" / עמית סגל: "נדמה לי גם שבשום ארץ אין תכנית מערכונים שמציגה חבר פרלמנט יהודי כנאצי"

על רקע הקרב הפוליטי על הקמת ממשלה והשותפות הפוליטית עם הרשימה המשותפת להדחת נתניהו, העיתואי ינון מגל תוקף את התוכנית 'ארץ נהדרת' על ההשוואה לחברי כנסת יהודים בחו"ל וחברי הכנסת מהרשימה המשותפת.

בתגובה לתסריטאי ובמאי הטלוויזיה, מולי שגב, שכתב: "אם תהיתם איך זה נשמע", הגיב מגל: "תראו פופוליזם: הרי אין בשום מקום בעולם מפלגה "יהודית", בטח לא בדלנית, ודאי לא כזו שלא מכירה באופי המדינה ורוצה לשנות אותו, וברור לא שחבריה תומכים בטרור נגד חיילי ואזרחי במדינה. אבל בארץ נהדרת איכשהו תמיד נצא נאצים. קלללל"

גם העיתונאי עמית סגל הגיב ותקף: "נדמה לי גם שבשום ארץ אין תכנית מערכונים שמציגה חבר פרלמנט יהודי כנאצי והופכת אמונה בזכות התפילה למערכון סקסיסטי נגד חברת פרלמנט."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!