"זו בגידה"

ברקוביץ זועם: "שיקרתם עליי. זה בגידה!"

תמונה – אינסטגרם
מגיש הטלוויזיה שהכריז בשידור חי לפני הבחירות כי הוא תומך בגנץ לראשות הממשלה, תוקף בחריפות את ח"כ אלעזר שטרן על הפרת הבטחתם לבוחר: "אני הייתי השכן של המשפחה שהוא רוצץ את הגולגולת של הילדה בת 4 כשהיייתי ילד וכל החיים אני חיי עם הטראומה הזאת. בשבילי רמטכ"ל מרים טלפון אליהם זה בגידה"

מגיש הטלוויזיה אייל ברקוביץ, שהכריז בשידור חי לפני הבחירות על תמיכתו במפלגת 'כחול לבן', תוקף בחריפות את ח"כ אלעזר שטרן שהפרו את ההבטחה שלא לשבת עם הרשימה המשותפת: "אני בחרתי בכחול לבן כי חשבתי שאתם מפלגה אמינה, ובגלל זה בחרתי בכם. כי אצלי היושר לפני הכל. ואתם שיקרתם אותי. עם זה שאתם הלכתם עם הרשימה המשותפת. אתם פה בכל פאנל אמרתם, גם בני גנץ גם גבי גם בוגי גם אתה, לא נשתתף עם הרשימה המשותפת, לא להסתייע עם הרשימה המשותפת, לא לדבר עם הרשימה המשותפת ואתם שיקרתם אותי", תקף ברקוביץ' את שטרן.

אתם יודעים שאני לא חובב של אייל ברקוביץ', אמרתי מהתחלה שהוא נגרר ומושפע מאופירה.אבל אתמול הגיעו מים עד נפש.הגיע לראיון ח"כ מכחול לבן אליעזר שטרןואייל כמו מאות אלפי מצביעי כחול לבן שהרגיש נבגד וששיקרו לו, לא חסך במילים והשאיר אותו מגמגם ובלי תשובות.אייל ברקוביץ' : "בחרתי בכם כי חשבתי שאתם מפלגה אמינה. אתם שיקרתם אותי בזה שהלכתם עם הרשימה המשותפת.בשבילי שרמטכ"ל מרים טלפון לאחמד טיבי או להיבא יזבק – זו בגידה!!!"אייל ברקוביץ', ברוך הבא לצד השפוי! מקווה שסיימת עם ההרפתקאות.@אופירה וברקוביץ'

Posted by ‎(הצל) the shadow‎ on Saturday, March 14, 2020

עוד תקף ברקוביץ': "בשבילי שרמטכ"ל מרים טלפון לאחמד טיבי או ליזבק יש לה תמונה של סמיר קונטאר. שאני, אני אייל ברקוביץ' יש לי טראומה מסמיר קונוטאר, כי אני הייתי השכן של המשפחה שהוא רוצץ את הגולגולת של הילדה בת 4 כשהיייתי ילד וכל החיים אני חיי עם הטראומה הזאת. בשבילי רמטכ"ל מרים טלפון אליהם זו בגידה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.