השפלה למצלמות

תיעוד: אחמד טיבי מסמן וי למשפחות השכולות

תמונה – צילום מסך
לאחר שהמליצו לנשיא ריבלין שיטיל את הרכבת הממשלה על גנץ, חבר הכנסת אחמד טיבי סימן וי לעבר המשפחות השכולות שעמדו עם תמונות ילדיהם שנרצחו במחאה על שיתוף הפעולה עם תומכי הטרור מהרשימה המשותפת / שר הביטחון נפתלי בנט הגיב בזעם: "אחמד טיבי, אתה מנוול שטני" / צפו בתיעוד

שר הביטחון נפתלי בנט הגיב בזעם: "אחמד טיבי, אתה מנוול שטני. הנה מה שקרה בסרטון: מירב חגאג, אמה של סגן שיר חגאג הי״ד, שנרצחה בפיגוע הדריסה בארמון הנציב ב2017, עמדה מול בית הנשיא עם תמונה של בתה שיר הי״ד שנרצחה על ידי מחבלים. ‏ אחמד טיבי הביט על מירב, אם שכולה, והרים את ידו בתנועת V – תנועת ניצחון. איזו שטניות. וזה דקות אחרי שהמליץ על בני גנץ לראשות ממשלה. מה עוד צריך לקרות כדי שגנץ, איווט, בוגי ולפיד יתעוררו מההזייה שלהם? מה, למען השם, קרה לכם שאתם משתפים פעולה עם חבורת אוהבי רוצחים נוראה?!"

האם השכולה מירב חגאג כתבה בכאב: "אני מרימה תמונות של הבת שלי, הילדים שלנו שנרצחו בטרור חללי צה"ל. אחמד טיבי נעמד מולי מביט לי בעיניים עושה ווי."

לאחר מכן צייץ טיבי בתגובה: "בכניסה וביציאה מבית הנשיא נתקלתי במפגינים. ממקצת הרפרטואר ששמעתי שם: טיבי מחבל, תמות יא טיבי, תמות מקורונה – וכיו״ב איומים ונאצות. לא שתקתי ולא אשתוק מול הסתה, אלימות ובריונות. יש גבול."

ביציאתם מבית הנשיא, התקבלו בחיבוקים ובנשיקות, חברי הכנסת מהרשימה המשותפת על ידי מפגינים נגד נתניהו מהתנועה לאיכות השלטון.

https://twitter.com/nassar_furat/status/1239164589780189184?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.