צפו

גנץ קיבל את המנדט: "ציונות אינה מתקיימת עם רודנות"

תמונה – לע"מ
יו"ר 'כחול לבן' ח"כ בני גנץ קיבל מנשיא המדינה ריבלין את המנדט להרכבת הממשלה בתמיכת הרשימה המשותפת וליברמן. בנאומו תקף גנץ את ראש הממשלה נתניהו: "היו נסיונות לא לגיטימיים של ראש הממשלה הנוכחי לחמוק ממשפט צדק תוך מתקפה על המערכות הממלכתיות בישראל. איש מאיתנו לא גדול יותר מהעם. מי שירים ידו על המשטר הדמוקרטי בישראל יביא על עצמו את סופו הפוליטי והציבורי"

שידור חי

צפו: ח"כ גנץ מקבל את המנדט להרכבת הממשלה

Posted by ‎באזזנט‎ on Monday, March 16, 2020

רגע לאחר קבלת המנדט מהנשיא ריבלין, קרא גנץ לאחדות וריפוי החברה ועבר לתקוף את ראש הממשלה נתניהו: "היום, עם קבלת המנדט מנשיא המדינה, אני מושיט את ידי לכל ראשי הסיעות ובהם גם לבנימין נתניהו, וקורא להניח בצד את הנשק המילולי ההרסני, ואת שנאת החינם. קורא להם להצטרף אליי ולחבריי בהנהגת כחול לבן במסע לריפוי החברה הישראלית. ריפוי מנגיף הקורונה, וגם מנגיף הפילוג והשנאה. בימים שכאלו נדרשים מנהיגים לשים בצד כל שיקול אישי. אני נותן לכם את מילתי. אעשה הכל כדי להקים בתוך ימים, ספורים ככל שניתן, ממשלה לאומית פטריוטית ורחבה"

עוד אמר גנץ: "מאז שפרץ משבר הקורונה שתקתי, סירבתי לדרישות לתקוף את רה"מ ושריו – כפי שאולי היו עושים אחרים במצבי. הציבור הישראלי מאס בשנאה, בפילוג ובחוסר ודאות. אתם מצפים מההנהגה, וממני באופן אישי, להוציא את ישראל המשיתוק. לאחד שורות ולשים את ישראל לפני הכל"

לסיום תקף גנץ את נתניהו: "תהליך זה לווה באמירות גזעניות קשות. באיומים, ובקולות המעלים דאגה עמוקה מפני סכנת קריסה של הדמוקרטיה הישראלית. הוא לווה בניסיונות לא לגיטימיים של ראש הממשלה הנוכחי לנסות ולחמוק ממשפט צדק, תוך מתקפה על המערכות הממלכתיות בישראל"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.