סערת שלח

העיתונאי המותקף מסביר למה גנזו את הסרטון

תמונה – צילום מסך ערוץ הכנסת
העיתונאי החרדי משה גלסנר שהותקף בבוטות במהלך ראיון עם ח"כ עופר שלח מסביר למה החליטו לגנוז את הסרטון הדרמטי. העיתונאי עמית סגל תקף את הפוליגרף שבוצע לעובדים החשודים בהדלפת הסרטון: " כך לא נראה כלי תקשורת, כך נראית הטלת מורא."

סערת המשתלח: העיתונאי החרדי משה גלסנר התייחס לאירוע הדרמטי והמתקפה שספג מח"כ עופר שלח שהתפוצץ באולפן ועל ההחלטה לגנוז את הסרטון: "זו החלטה קשה, אבל בסוף כאשר יש סיפור כזה, ונכנס דקה אחר כך מה שאנשים לא יודעים עופר שלח והתנצל וחזר בו ויישר את העניין בינינו."

עוד אמר גלסנר: "בסוף יש מכלול של דברים שאנחנו מתייחסים אליהם, בין היתר שהערוץ הזה הוא ערוץ ממלכתי שיושב בבניין הכנסת הוא לא סתם ערוץ של רייטינג, יש לו מעמד מסוים ואנחנו אחראים גם על המעמד הזה. ובסוף מניחים בצד את השאיפה אולי לקבל רייטינג תמורת ממלכתיות ותמורת אחריות, החלטנו שמה שנכון זה לגנוב את הקטע הזה וכך עשינו"

העיתונאי ירון אברהם מערוץ 12 הגיב להתנצלות: "זו בדיוק הרעה החולה. אתם לא התפרצתם, אתם עשיתם את עבודתכם גם אם השאלה לא מצאה חן בעיני הח"כ המדובר. אסור היה לכם לצנזר את הקטע בשם הממלכתיות ובהוראת מנהליכם, שתופסים את ערוץ "כנסת" כפינת ליקוק. ההבהרה הזאת לא הוסיפה לכם כבוד, הגם שמדובר בשני עיתונאים נהדרים"

נדב אבוקסיס הגיב: "חסר לי רק תמונה של עופר שחל מאחורי שני המגישים ואנחנו בערוץ הצפון קוריאני."

השר דודי אמסלם תקף במליאת הכנסת את ח"כ שלח ודרש להקים וועדת חקירה על הקורה בערוץ הכנסת: "הבנאדם באלימות בוטה וגסה, בוודאי לא שמעתי מעולם איומים כאלה של איש ציבור, והוא מאיים עליהם שיפנה למנהלים שלהם"

https://twitter.com/dudiamsalem/status/1275063106977148928?s=20

העיתונאי עמית סגל תקף את החלטת מנהל ערוץ הכנסת לפטר עובדות החשודות בהדלפת הסרטון, ולהזמין לפוליגרף מעל עשרה עובדים בערוץ החשודים בהדלפה: "מתקשה עדיין להירגע מאירוע ערוץ הכנסת: כסף ציבורי של כולנו שימש לבדיקות פוליגרף לעיתונאים. כך לא נראה כלי תקשורת, כך נראית הטלת מורא."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.