מה דעתכם?

יהודית באומן נגד ינון מגל: "אני עסוק בלארגן מיליונים לביבי"

תמונה – פייסבוק יהודית באומן

יהודית באומן יוצאת במתקפה נגד העיתונאי ינון מגל שלטענתה סירב לסייע לה לגייס כספים להצלת חייה של בתה קארין הסובלת מאנורקסיה קשה.

בפוסט שפרסמה כותבת באומן, "רצינו לשתף אתכם. דבר מעניין שקשור למשבר הורים. מצאנו את עצמנו עדין מנסים לגייס תרומות למען מטרה, ולמרות שאנחנו חסרי ניסיון אנחנו ממשיכים לנסות להצליח לשרוד משבר שהוא חמור מאד, זה לא הולך מהר, הדברים נעשים מוחשים מאד ובכל דרך שבה נסביר את הצורך לגיוס תרומות המציאות קשה כל כך ותבינו אתם הכי קרובים ולא נוטשים אותנו."

עינת ארליך זועמת: "הייתי עצבנית כל היום מהמיזם הדוחה הזה"

עוד כותבת באומן, "שימי, בעלי האדם עם הלב הזהב פנה לינון יגל וביקש ממנו לארגן גיוס המונים כמו שהוא ארגן לביבי ושרה, פנה אליו, תארו לעצמכם (כשינון יגל פנה לשימי לעשות דואט יחד ,שימי נחלץ רץ ועשה איתו דואט לשמח אותו), כששימי פנה אליו התשובה היתה, "אני מצטער אני עסוק בלארגן מיליונים לביבי" כשבצד הזה יש ילדה קורסת.

באומן מוסיפה, "זה גרם לשימי לבכות ולשקוע, משום שהוא עושה ומבקש ושולח כרטיסיות לתרומות זה טבע האדם אם דבר לא יכול להפוך לשום דבר, מתברר גם ששום דבר לא יכול להפוך לדבר זוהי המציאות של הדבר הזה שנקרא להציל חיים החיים אינם יכולים לצוץ מתוך שום דבר מאחר והם משהו וחיי בתי קארין והמצב הכלכלי קשים"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.