ואיך הגיבה צופית?

דיווח: פיפ"א תבדוק את העדויות נגד אברהם גרנט

תמונה – יוטיוב

ועדת האתיקה של פיפ"א תבדוק את הטענות של נשים להטרדה מינית מצד מאמן נבחרת ישראל בכדורגל לשעבר, אברהם גרנט.

אמש נחשף בתוכנית "חשיפה" של העיתונאי חיים אתגר, מספר עדויות של נשים שטענו כי הטריד אותן מינית.

בהודעת פיפ"א נמסר, "בהתחשב באופי ההאשמות המועלות, ועדת האתיקה של פיפ"א תבדוק את הנושא. כאשר מדובר בהתנהגות בלתי הולמת והתעללות בכדורגל, אנו רוצים להדגיש כי פיפ"א מתייחסת ברצינות רבה לכל ההאשמות המדווחות לה".

בתחקיר פורסמה עדות של אישה צעירה שבמידה, כי במהלך פגישה בביתו של גרנט הוא אחז בה בכוח, ניסה לנשק אותה והניח את ידה על אזור אינטימי בגופו, זאת למרות שאמרה לו כי היא אינה מעוניינת.

עוד סיפרה כי הלכה לבכות בחדר השירותים לזמן ממושך ואז הלכה לישון, וכשהתעוררה ראתה את איבר מינו מעליה.

בעדות אחרת סיפרה אישה נוספת כי גרנט הזמין אותה ללונדון כששימש מאמן בעיר. שם, לדבריה, הפעיל עליה לחץ נפשי לשכב איתו תוך שהוא מבטיח לה לקדם את הקריירה שלה בתחום הדוגמנות.

צופית גרנט, גרושתו של אברהם גרנט התייחסה לתחקיר בסטורי שפרסמה באינסטגרם, "אני אוהבת אותם אברם".

גרנט מסר בתגובה לחיים אתגר, "במשך כל שנות חיי האישיים והמקצועיים ראיתי לנגד עיניי מעל כל ההישגים וההצלחות חשיבות עליונה להישאר בן אדם, לפעול ביושר ולתת כבוד לכל אישה ואיש באשר הם. אני איש של אנשים, איש של חברויות ולאורך השנים קיימתי קשרים עם נשים. בכל קשריי אלו השתדלתי מאוד לנהוג בכבוד ובחברות ומעולם לא התכוונתי לנהוג בחוסר הוגנות, או לפגוע בצורה כלשהי באף אישה. מי שחשה אי נוחות או שנפגעה ממני, אני מצטער על כך ומתנצל מעומק ליבי".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.