מה דעתכם?

תגובות זועמות על מעצר העיתונאי: "חירפון מוחלט"

תמונה – ערוץ 13

לאחר שנעצר הבוקר בהפתעה בחניון בתל אביב, העיתונאי ישראל פריי שוחרר ללא תנאים ומפרסם סרטון מחוץ לתחנת המשטרה.

מגיש הטלוויזיה גיא לרר תוקף את החלטת הפרקליטות והמשטרה לעצור את העיתונאי ישראלי פריי שסירב להתייצב לחקירה בחשד לפרסום ציוצים המסיתים לאלימות.

בציוץ שפרסם תקף לרר, "מעצר פריי חירפון מוחלט. תמיד טענתי שאין משטרה. מתקרב היום שבו נתגעגע לזה שלא היתה משטרה".

עו"ד גבי לסקי, המייצגת את פריי מסרה בתגובה, "יום בו משטרת ישראל בוחרת להתחזות בפני עיתונאי כמקור כדי לעצור אותו הוא עוד סימן שהמשטרה הופכת להיות פוליטית, וזה עוד בטרם חוקק חוק בן גביר המסוכן. זה מעצר פוליטי שמטרתו להלך אימים. היום זה פריי מחר זה כולנו"

ח"כ עופר כסיף תקף ,"מעצרו של ישראל פריי הוא מעצר פוליטי בזוי, שהרי הוא נרדף הן כעיתונאי ביקורתי והן כמתנגד הכיבוש. מה עוד שכתב אמת: לפי כל הגדרה מקובלת פגיעה בכוחות צבאיים איננה נחשבת טרור. אני קורא לשחררו באופן מיידי!

פעיל השמאל יריב אופנהיימר הצטרף למחאה ברשת, "העובדה שנפתחה חקירה נגד ישראל פריי היא חרפה לדמוקרטיה וסתימת פיות. ציוציו אינם מעודדים אלימות, לגיטימים כחלק מחופש ביטוי. על אחת כמה וכמה לאור הצהרותיו של שר המשטרה המיועד, שלא מכנה רוצחי ערבים טרוריסטים"

יו"ר מרצ לשעבר זהבה גלאון תקפה, "רוח המפקד החדש של המשטרה מתחילה להשפיע. משטרה פוליטית של מורשע סדרתי החלה במעצר עיתונאים בזמן שבנו של רה׳מ המיועד קורא להעניש שוטרים ופרקליטים על בגידה ״ולא בכלא״ לדבריו. אנחנו לא במדרון, ישראל נכנסת לתהום. מצפה מהאופוזיציה לעמוד לצידו של ישראל פריי גם לאלה שלא מסכימים עם דעותיו"

2 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.