מפתיעה

יונית לוי לשר בן גביר: "אני מסכימה איתך"

תמונה – צילום מסך ערוץ 12

על רקע הסערה התקשורתית על עלייתו להר הבית, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיע לראיון עם יונית לוי, מגישת המדורה המרכזית באולפן חדשות 12.

במהלך הראיון שאלה לוי את השר בן גביר, אם הוא יפעל לשינוי הסטטוס קוו שיאפשר תפילת יהודים בהר הבית?

בן גביר הגיב בשאלה ליונית שהסכימה עם דבריו, "הסיפור בהר הבית זה הגזענות שיהודים לא יכולים לשתות מהברזייה, את קולטת? אני מצפה ממך כמי שכל היום מטיפה נגד גזענות ושנאת האחר להגיד שלא יכול להיות שבמדינת היהודים ישנאו יהודים". יונית הגיבה, "כן, אני מסכימה איתך".

בגלל בן גביר: מתקפה נגד מגיש ערוץ 13 אלמוג בוקר

גם מנהיג הטרור חסן נסראללה הגיב על עלייתו של בן גביר להר הבית: "מה שקרה היום והעמדות הפלסטיניות ושל מדינות ערב רבות מוכיח שהם פונים לכיוון מסוכן. אם מסגד אל-אקצא והמקומות הקדושים ייפגעו ע"י האנשים האלה, זה לא יפוצץ את המצב רק בתוך פלסטין אלא באזור כולו, אנו אומרים לכל מדינות העולם – אם אתם לא רוצים מלחמה באזור – עליכם לרסן את המשוגעים הקיצוניים האלו".

22 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.