זעקת הגרושים

בן אל תבורי תוקף: "לצערי אני גם נפלתי על אחת כזו"

תמונה – אינסטגרם בן אל תבורי

הזמר בן אל תבורי שעזב את ישראל למיאמי לאחר פרסום ההקלטות המביכות עם אורטל עמר, בת זוגתו לשעבר ואם בנו, , משתף הבוקר את המכתב המזויף לכאורה שכתב אב גרוש שהתאבד, ויוצא במתקפה חריפה נגד מערכת המשפט.

בסטורי שפרסם כתב תבורי, "מערכת המשפט בישראל ביזיון אחד גדול. לצערנו זה אפילו לא הנשים, אלא בית המשפט. השופטת לצערנו לא רגישה למצב של האבא, מבחינתה שימות. לצערי אני גם נפלתי על אחת כזו. אבל אני עדיין אופטימי".

בתגובה לפרסום ההקלטות כתב בן אל באינסטגרם: ״לא הוגן לשפוט אדם בשעת צערו. ככה אומרים או לפחות ככה שמעתי. לא התפלאתי שהיא תדליף את זה חיכיתי ליום ולרגע ואתם המומים? יש עוד. אז אני מבהיר דבר אחד לכולם הילד שלי! כן תו! זה הדבר הכי חשוב לי בעולם ביקום ובכל החיים שאני חי כי בלעדיו אני כלום לא כסף ולא שום דבר".

בן אל הוסיף, "אני עובר 3 וחצי שנים קשים בבתי משפט. עם הילד על הילד לא מאחל לאף הורה לעבור מה שהיא מעבירה אותי! אני לא בנאדם שיפרסם הקלטות או הודעות אבל יש הכ. וכמו ששמעתם בהקלטה אני משלם לה 10 אלף שקל מזונות ואפילו יותר כל חודש. סבבה יש כסף מקבלת כסף. אבל שאני מנסה להתחנן לראות את הילד שלי חודשים לחוות אותו להריח אותו לשחק איתו ואין מענה איך אבא אחר היה מגיב שמשחקים לו ברגשות עם הילד? הרי בואו אם לא היה ילד לא הייתי בקשר איתה היא לא מעניינית אותי ואף פעם לא עניינה!

לסיום כתב בן אל, "אז כן הילד מפעיל אצלי רגש ואני מאוד רגיש אליו. לא משנה מה היא תגיד איזה הקלטות יצאו שצעקתי כן כי משחקים לי בילד חושבים שהוא משחק. אני תמיד אוהב את תו לא משנה מה ינסו להגיד. הרבה קרובים יכולים להעיד מי אני ומה אני ואיך אני".

16 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.