לא שותקת

איילה חסון משיבה אש: "אין תרופות לקנאה"

תמונה – ערוץ טוויטר

מגישת הטלוויזיה איילה חסון משיבה אש לעיתונאי רביב דרוקר בתגובה למתקפה נגדה בראיון שפרסם בעיתון ישראל היום, "אין תרופות לקנאה".


(איילה חסון פורצת בכי בראיון לשרון גל בערוץ 13)

בתגובה לראיון שפורסם בעיתון 'ישראל היום' הגיבה חסון, "רביב דרוקר הוא האחרון שיכול לדבר על עיתונות פייק. עד היום מחפשים במצולות הים את תחקיר הצוללות שלו. מהיום הראשון שבו הגעתי לערוץ 13, דרוקר התקשה להתמודד עם ההצלחה שלי – סיפורים עיתונאיים ורייטינג גבוה – אז הוא ניסה להקטין עם שקרים והכפשות אז, וגם כעת בכתבה. אין תרופות נגד קנאה".

חסון הוסיפה ותקפה, "מעניין שלפני העלייה לאוויר של התוכנית 'אזור בחירה', דרוקר וקברניטי הערוץ הפצירו בי להגיש יחד איתו, ממש לחצו. אני סירבתי בתוקף והסכמתי להגיש רק בנפרד, כי ידעתי מי הוא. במשך התקופה שהגשנו לסירוגין את 'אזור בחירה' בערוץ הבסתי אותו באופן קבוע ברייטינג – וזה תסכל אותו. לאורך השנים שעבדתי בערוץ ראיתי מקרוב איך דרוקר פועל כשחקן פוליטי ולא כעיתונאי. האובססיה שפיתח כלפי מביכה".

בראיון לעיתון ישראל היום תקף דרוקר את איילה חסון שערקה לכאן 11, ושרון גל שערק לערוץ 14, "בעיניי הם לא הביאו תחקירים, גל וחסון היו חלק ממכונה שהפיצה פייק ניוז בכמויות"

על התחקירים שפרסמה חסון בערוץ 13 אמר דרוקר, "היינו נעים ביותר מחוסר נוחות, כי חלק מהסקופים האלה היו מאוד בעייתיים. לדוגמה, הסיפורים על גדעון סער וניגוד העניינים, שהיינו צריכים להתנצל עליהם. תמיד היה שם גרעין של אמת, זה לא פייק לגמרי, אבל כששמעתי לפעמים את הסיפורים שהיא הביאה הייתי משתגע".

דרוקר הוסיף ותקף את חסון, "לדעתי היא מאוד השתנתה בשנים האחרונות בכל הקשור לסוג העיתונות שהיא עשתה. היא לא היתה עושה דברים כאלה בעבר. כשעוטפים גרעין קטן של אמת בשכבות על שכבות של השערות, רמזים וניחושים, שמרכיבים יחד פצצה רעילה כמו 'בנט בנה מבצר ב־50 מיליון שקל' – זו עיתונות רעה מאוד".

139 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.