הרשת סוערת

אסף אמדורסקי על נתניהו: "קוקסינל שצובע את השיער בסגול"

תמונה – באזזנט
הזמר והיוצר אסף אמדורסקי מסביר למה הוא תוקף את ראש הממשלה נתניהו: "כשראש ממשלה מדבר ככה על שופטים, אני אכנס באמ אמא שלו ואדבר על זה שהוא קוקסינל שצובע את השיער". צפו

ההתבטאות – הסערה – הגינוי

מי שכבר הפך לסמל הקבוע המחאות האחרונות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, הוא הזמר וכוכב הריאלטי אסף אמדורסקי. אחרי ההופעה המתלהמת ברשת 13, לפני מספר שבועות, שם כינה את נתניהו 'זוהמה', נראה שאמדורסקי שובר את שיאיו שלו עצמו.

בתיעוד בלעדי שהגיע לאתר 'באזזנט' מהפגנת 'הדגלים השחורים', נראה אמדורסקי כשהוא זועם על נתניהו: "כשראש ממשלה מדבר ככה על בתי המשפט, אני אכנס באמ אמא שלו, אני אדבר על הקרחת שלו, על זה שהוא קוקסינל שצובע את השיער בסגול. אני אדבר על הכרס שיש לו, אני אדבר על זה שהוא קמצן והוא לוקח כסף בחינם"

יושב ראש הבית הפתוח בירושלים לגאווה גינה בתוקף: "אני מגנה את האמירה הלהט"בופובית של אסף אמדורסקי כלפי רוה"מ. אמירה מאכזבת מתומך ותיק בקהילה הגאה. עם הכח באה אחריות ואנשי ציבור חייבים להבין שלא נשלים עם שיח לועג ומבזה – לא מפוליטיקאים, לא ממנהיגי דת ולא מאנשי תרבות ורוח. במאבק בשנאה אין הנחות חברים. נקודה."

לאחרונה, קרא אמדורסקי ברשתות החברתיות לאלפי עוקביו להגיע להפגנה, כשהוא כותב "כל מי שיש לו אפשרות להשיג לפידים (תנועות הנוער למשל, שנסגרו אף הן על ידי הנוכל בעל הבלורית עם התו הסגול) או סתם סיר או צופר מוזמן לסור לבלפור להשמיע את מחאתו בצורה ברורה, לגיטימית וישירה!".

סתיו שפיר: "ביליתי את הדקות האחרונות בלעשות לייק לכל שיר של אמדורסקי"

עוד הוסיף באותו הפוסט " תביאו שכפ״צים כי הכלבלב לבטחון פנים כבר הזמין את היס״מ ואולי גם את מג״ב… ככה זה בדיקטטורות, מפעילים את שירותי הביטחון נגד העם".

הגינוי

באגודה למען הלהטב גינו את דבריו של הזמר. בפוסט שפרסמו בפייסבוק כתבו: "אסף אמדורסקי בהתבטאות אומללה במהלך הפגנה אתמול, משתמש במילה "קוקסינל" ככינוי גנאי בכדי להעביר ביקורת על ראש הממשלה. אמדורסקי, בתור מי שמתיימר לקרוא לעצמו איש תרבות, פספסת בגדול. אין מקום להתבטאות להט"בופובית באף הקשר ובשום סיטואציה, ואין זה משנה מאיזה אדם היא הגיעה.
הזהויות של הקהילה הלהט"בית הם לא עלבונות: לא קוקסינל, לא הומו, ולא בוצ'ה. לאורך השנים השתרשה הזהות שלנו כמשהו שיש להתבייש בו, כגנאי, ועד היום המילה "הומו" היא הקללה הכי נפוצה במסדרונות בתי הספר. יש לנו ציפייה מאנשי תרבות ובידור לעצור את היחס הזה כלפי הקהילה, ובטח ובטח כלפי הקהילה הטרנסית שעד היום מופלית וחווה השפלה ופגיעה חמורה.

אנחנו מצפות ומצפים להתנצלות ולהבהרה של חומרת האמירה שלך. ניתן להעביר ביקורת גם מבלי לפגוע במגזרים שלמים, הימים בהם שימוש בזהות מגדרית או נטייה מינית בתור קללות ועלבונות היו לגיטימיים חלפו להם מן העולם וראוי שישארו בפח האשפה של ההיסטוריה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.