סערת הדילדו

אביבית בר זוהר זועמת: "זו הטרדה מינית לכל דבר"

תמונה – קובי ישראל באזזנט
הוגשה תלונה במשטרה על חשד להטרדה מינית נגד הגברת שרה נתניהו בדילדו שהונף בהפגנות בלפור. אביבית בר זוהר: "למה כל ערוצי התקשורת לא מגנים את ההתנהלות המזעזעת והמחרידה הזאת??? זו הטרדה מינית לכל דבר והאדם אשר עשה זאת צריך לבוא על עונשו"

פעיל הליכוד ליאור הררי הגיש תלונה במשטרה נגד המפגינים שהניפו דילודאים עם שמה של הגברת שרה נתניהו בהפגנות מול מעון ראש הממשלה נתניהו: "הגשתי תלונה במשטרת ישראל בגין חשד לעבירות מין שנעשו כנגד גב' שרה נתניהו", כתב הררי.

הדוגמנית אביבית בר זוהר יוצאת להגנת הגברת שרה נתניהו שהושפלה בהפגנות בלפור הסוערות: "כפול לא פה! פמיניסטיות אני קוראת לכן להגן על כבודה של אישה אשר בהפגנות האחרונות ריססו את שמה על איבר מין זכרי הלוא הוא בולבול מתנפח! אה אני רק חייבת לציין ששמה של האישה הוא שרה נתניהו! איפה אתן ???? לאן נעלמתןןן!??? למה כל ערוצי התקשורת לא מגנים את ההתנהלות המזעזעת והמחרידה הזאת??? למה אישה ככל הנשים צריכה לעבור חוויה כזו בכללל!? זו הטרדה מינית לכל דבר והאדם אשר עשה זאת צריך לבוא על עונשו וזה לא רלוונטי מהן דעותיו הפוליטיות!"

בר זוהר ממשיכה ותוקפת: "אתם רוצים צדק! אתם אתם אנשי אמת? אנשי שלום!?? אז תעשו גם פה צדק! מעשה כזה לא יכול להתקבל על הדעת במדינה שלנו אני הובשתי בשמה וכאבתי את כאב!!! תארו לכם ששמן של הנשים שלכן או הילדות שלכן היו מתנוססים על איבר מין זכרי שכל המדינה רואה!!!??? אותי לא מעניין לא ימין ולא שמאל! מעניין אותי שאשה כשאר הנשים לא תחווה חוויה קשה מנשוא שכזו"

לסיום כותבת בר זוהר: "אני מבקשת לגנות כל התנהגות מזלזלת ופוגענית ולא חשוב באיזה אישה מדובר! די לצביעות ודי למוסר הכפול! תתעורררוו! אתם רוצים להפגין אין בעיה בכיף תעבירו את המסר בדרך הנכונה ולא בהשפלה של אישה אחת מול מדינה שלמה!!!!", תקפה בר זוהר את המפגינים בפוסט שפרסמה באינסטגרם וזכה לאלפי תגובות.

גם ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם בעמוד הפייסבוק שלו את 'סרטון הדילדו' המשפיל נגד רעייתו שרה שהונף בהפגנות בלפור ונחשף בלעדית באתר 'באזזנט' ועורר סערה ברשתות החברתיות: "הנה תראו מה הם מסתירים מכם. מה אתם הייתם מרגישים אם היו מתנהגים כך לבן או בת הזוג שלכם? אני צריך אתכם כדי לעצור את הפייק ניוז סביב הפגנות השמאל האלימות."

נתניהו תוקף: "אלימות מינית בוטה נגד רעייתי"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.