יורד מהמסך

יאיר לפיד: "אסור לפטר את ליאור שליין"

תמונה – ארכיון יש עתיד
ח"כ יאיר לפיד יוצא להגנת מגיש הטלוויזיה ליאור שליין לאחר שתוכניתו 'גב האומה' הוסרה מערוץ 13: "ליאור שליין התחיל אצלי את הקריירה והמשיך אותה על הראש שלי". וכמה כסף פיצויים דורש שליין? צפו בפרק האחרון שלא שודר

רייטינג נמוך: כיממה לאחר שהודיעו לו על הסרת התוכנית 'גב האומה', מגיש התוכנית לשעבר 'גב האומה' ליאור שליין דורש 45 מיליון שקלים פיצויים מ'רשת' בעקבות החלטתם לבטל את החוזה שנחתם ביניהם עד שנת 2023, כך מדווח העיתונאי רן בוקר.

יו"ר האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד קורא לערוץ 13 שלא להסיר את תוכנית 'גב האומה': "ליאור שליין התחיל אצלי את הקריירה והמשיך אותה על הראש שלי. אני לא מתכונן להעמיד פנים שזה לא כאב לפעמים, קצת הרגיש לי מוגזם, אבל מעולם לא חשבתי שהוא עושה משהו בלתי הגון. זה לא סוד שמכל הפוליטיקאים בישראל, הוא נטפל אלי יותר מכולם."

עוד כותב לפיד: "ובכל זאת, אסור להוריד את התוכנית שלו. מפני שפוליטיקאים צריכים לשבת בבית ולחשוש מתוכניות כמו ״גב האומה״. מפני שאחת הבעיות הגדולות שלנו היום הוא שיש לנו מערכת פוליטית שמניחה שאף אחד לא יחשוף אותה. מפני שהומור הוא לא רק הומור – הוא גם החרב החדה ביותר של האמת. שליין הרגיז את בוחרי. את הציבור שלי. היש-עתידניקים בקריזה מתמדת עליו. הבייס שלנו חושב שהוא בלתי נסבל. אלה בדיוק הסיבות שבגללן הוא צריך להמשיך לשדר."

בהפתעה: רשת 13 מורידה את ליאור שליין מהמסך

ארז תדמור הגיב לקריאה של לפיד: "מאה שנה של רעב ונחשלות בכל מקום בו הקומוניזם נוסה לא מספיקים לבורים משמאל כדי להבין את סכנות הכלכלה המתוכננת ועקרונות השוק החופשי. מה זאת אומרת אסור? הנפל הזה מפיק בעלויות עתק מוצר מחורבן שמבריח צופים. מי אתה שתכריח את הבעלים לשפוך עליו מיליונים במקום על משהו שיש לו ביקוש אמיתי?"

גם סגן הרמטכ"ל לשעבר, ח"כ יאיר גולן הצטרף למאוכזבים וצייץ בתגובה: "ליאור שליין יורד מהמסך. תהיו בטוחים שעמית סגל ישמור על מקום העבודה שלו."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!