סערת ביטי

אבנר נתניהו: "צבוע לבקר את עדי ביטי בזמן שכולם אוהבים את ביונסה"

תמונה – לשכת רה"מ
אבנר נתניהו ופעיל הימין 'הצל' יוצאים להגנת עדי ביטי שעוררה סערה ברשת על הקליפ המוזיקלי הפרובוקטיבי שפרסמה לאחרונה הזמרת הצעירה.

אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה שלא מרבה להביע את דעתו ברשתות החברתיות כמו אחיו יאיר נתניהו, יוצא להגנת הזמרת עדי ביטי שעוררה סערה בעקבות הקליפ המוזיקלי 'חמסה חמסה' שלטענת גולשים רבים חושפני ופרובוקטיבי מדיי לנוער: "צבוע לבקר את עדי ביטי בזמן שכולם אוהבים את איך שביונסה מתלבשת, לא ידעתי ש- ״התנאי״ ללבוש חושפני של זמרות נהיה ״שיהיו כוכבות בינלאומיות״. או שזה בסדר או שזה לא. חוץ מזה שלדעתי גברים לא יכולים לבקר ״מידת צניעות״ של נשים, לא זכותנו. אם כבר, מילא, לתמוך בסטנדרט צניעות לשני המגדרים"

לסיום הוסיף אבנר: "שוב, אפשר לתמוך בצניעות בלבוש, פשוט אל תהיו צבועים ותהיו בסדר עם גברים בתל אביב שלובשים כלום בערך בזמן שתעשו פרצוף על לבוש חושפני של נשים"

גם פעיל הימין הצל יצא להגנת ביטי בפוסט שפרסם בפייסבוק: "עדי ביטי, אנחנו לא מכירים, אבל גילוי נאות אני חבר טוב של מי שהפיק את השיר החדש שלך. אל תתני לאף אחד בעולם הזה להגיד לך איך להתלבש, איך לשיר, איך לרקוד, ועל מה לשיר. אם לא טוב להם, שלא יסתכלו".

הצל הוסיף ותקף את הביקורת: "ומדהים שמי שמעירה לך, היא חברת כנסת מכחול לבן שהיא והחברים למפלגה שלה לא אמרו מילה שאישה חשופת חזה עלתה על סמל המנורה, ושמפגינה נוספת עשתה מעשים מגונים עם הזרם מים של המזרקה בכיכר פריז, ומפגין נוסף קשר את עצמו ערום לעמוד, ואומן מגיע הגיע עם תחפושת של אישה ערומה פותחת רגליים ועושה תנועות מיניות בכל תמונה בהפגנות מול בלפור. על זה דממה. זה בסדר. זאת דמוקרטיה. זאת אומנות, אבל אמנית שמיישרת קו עם (ואפילו לא בצורה מוגזמת באמת שלא הבנתי על מה הרעש) עם המוזיקה בעולם, פתאום זה מקדם את תרבות האונס, וההשוואה החולנית הזאת של חברת כנסת מכחול לבן, זה מקדם את תרבות הבורות ותרבות הפופוליסטיות וסתימת הפיות", תקף הצל את הביקורת נגד ביטי.

לסיום הציע הצל למבקרים: "אז למי שיש בעיה ואומר שזה פרובוקטיבי ולא בסדר שזה מכוון לילדים אז שלא יהיה צבוע, וגם שלא יצפה בקליפים של אף אחד בעולם ולא יתן לילדות שלו הקטנות לעשות אתגרי טיק טוק נועזים ושימחוק להם את האינסטגרם, ולא לראות סרטים ישראלים "תרבותיים" שבכולם כולל כולם יש עירום ומין אז חלאס עם הצביעות!"

צפו: ח"כ תהלה פרידמן נגד הקליפ של עדי ביטי "מחליא"


הסערה החלה כשחברת הכנסת תהלה פרידמן ממפלגת 'כחול לבן' תקפה בפוסט שפרסמה והאשימה את ביטי בעידוד לאונס: "‏גם נשים יכולות לחזק את תרבות האונס. עובדה. עדי ביטי. אני יודעת שהמטרה הייתה שנצייץ ונדבר על זה, תאמינו לי שהייתי מעדיפה לא לתת לה את התענוג. אבל אני יודעת שהילדים שלי יראו את זה בכל מקרה. זו לא תרבות. לא אמנות. זאת סכנה ברורה ומיידית עבורנו ועבור הבנים והבנות שלנו. להיפגע ולפגוע. מחליא".

הזמרת עדי ביטי לא נשארה חייבת והגיבה במתקפה חריפה נגד חברת הכנסת פרידמן: "נגמרה הקורונה? חשבתי שיש הרבה דברים להתעסק בהם בתקופה הקשה שאנחנו נמצאים בה. אנשים בלי עבודה, בלי יכולת קיום , מפעלי חיים של אנשים קורסים – והגברת תהילה בזה עוסקת. מסתבר שיש הרבה זמן פנוי בכנסת. עצוב לי שבשנת 2020 חברת כנסת בישראל חושבת שבנות ישראל צריכות להתלבש כמו באיראן או בנות הטאליבן. איפה חופש הביטוי, חופש האומנות, וזכותו של כל אדם להתלבש ולהצטלם כרצונו. אני לא מתרגשת מפוליטיקאים , הם מציירים את האמת כפי שבא להם."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.