בגלל רגב?

הוחלט: ברקוביץ' לא ימונה למאמן נבחרת ישראל

תמונה – פייסבוק אופירה וברקו

מכה לברקו: ההתאחדות לכדורגל הסירה את הכדורגלן לשעבר ואיש הטלוויזיה אייל ברקוביץ' מרשימת המועמדים לתפקיד מאמן נבחרת ישראל, והוא לא יזומן לוועדת האיתור ככל הנראה בעקבות התבטאותיו שנויות במחלוקת נגד שחקני המגזר הערבי המסרבים לשיר את ההמנון, כך דווח באתר ynet.

כזכור, שרת התחבורה מירי רגב הבטיחה בראיון סוער ל'אופירה וברקו', כי אייל לא ימונה למאמן הנבחרת עד שיתנצל בפני בוחרי הליכוד על דבריו נגד בכירי הליכוד אותם כינה "ארגון פשע".

בראיון לחדשות הספורט אמר ברקוביץ': "אני חושב שקפטן שעומד לייצג את המדינה והלאום צריך לשיר. אני טוען שקפטן צריך לשיר את ההמנון בשביל שיראו כולם שאנחנו שרים את ההמנון וגאים בו. אין פה ויכוח, אני לא בא לפגוע בשחקן הערבי. אם אהיה מאמן יהיו הרבה שחקנים ערבים ואני אכבד אותם, אז קפטן אשים את מרציאנו. מה הביג דיל?".

עוד אמר ברקוביץ': "אני לא עומד לאף אחד עם אקדח ברקה, לא אאבד את העקרונות שלי", המשיך ברקוביץ'. "מה יקרה אם יהיו מחר 11 שחקנים מהמגזר, וזה יכול לקרות כי יש להם שחקנים מאוד מוכשרים, כל ההרכב לא ישיר את ההמנון? אתה תחיה עם זה? אני לא".

ח"כ טיבי: "אייל ברקוביץ׳ הגזען יהפוך לגיבור תרבות של שמאלנים"

ח"כ אחמד טיבי תוקף את ההגנה הסוחפת שקיבל מגיש הטלוויזיה אייל ברקוביץ' מעיתונאים בכירים לאחר העימות הקולני והאיומים עם השרה מירי רגב באולפן: "ידעתי שמצב השמאל מרכז בישראל קשה, אבל לא שיערתי שהמצב עד כדי כך קשה שאיל ברקוביץ׳ הגזען יהפוך לגיבור תרבות של שמאלנים".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.