סערת גרינר

גרינברג להגנת גרינר: "לא מצדיקה את הרצח עם שבחרתם לעשות"

תמונה – אינסטגרם דניאל גרינברג

הדוגמנית דניאל גרינברג, רעייתו של הזמר אייל גולן, יוצאת להגנתה של פליטת הריאלטי ליהיא גרינר שהסתבכה לאחר שפרסמה סרטון בו תקפה את החרדים במירון וכינתה אותם "פסיכופטים", שעות לאחר האסון במירון שם נספו למוות 45 חוגגים.

"אני לא נוהגת להגיב על נושאים שלא קשורים אליי או למשפחה שלי, אבל פה מרגישה סוג של דחף! יומיים שלמים גופי התקשורת וטוקבקיסטים למיניהם פשוט רומסים בצורה מחרידה אישה שהחליטה להביע את דעתה האישית בנושא רגיש בדף הפרטי שלה!!!".

"אני לא מצדיקה אף מילה שנאמרה, אבל בטח שלא מצדיקה את הרצח עם שבחרתם לעשות".

גרינברג ממשיכה ותוקפת: "זה רחוק ולקבל את חופש הביטוי שכל אדם ורחוק מה אהבת חינם זה פשוט מגעיל אנשים תתעוררו קרה אסון שעליו צריך לדבר ולא צריך להתייחס ולא להתעסק במשך יומיים ולא האישית של בן אדם ריבונו של עולם".

"תתעסקו בעיקר ולא בטפל ושכל אחד יעשה עם עצמו בדק בית כי מה שהולך פה גרוע פי מיליון המילים שנאמרו או לא נאמרו!!! ליהי את מהממת ואני אוהבת אותך. בעולם שלנו לפעמים צריך לשתוק ולא בשביל לרצות אף אחד פשוט כי אנשים שמה מאחורי המקלדת כנראה לא ישפטו אותך לטובה אליי הפך וחבל".

מוקדם יותר הבוקר דווח כי גרינר סגרה את חשבון האינסטגרם בעקבות נטישה של המוני עוקבים ואיומים ששוגרו אליה בהודעות.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.