צפו בתחקיר

ממשיך להסתבך: נשים נוספות מעידות נגד יניב בן משה

תמונה – פייסבוק יניב בן משה

המשטרה חוקרת: לאחר הקטטה המתוקשרת, המשטרה פתחה בחקירת הטענות של טהוניה רובל שטענה בראיון לחדשות 12 כי סבלה מאלימות מבן זוגה לשעבר.

בתחקיר שפורסם בסוף השבוע העידו נשים נוספות על האיומים במערכת היחסים שהיו להן בעבר עם יניב בן משה שמאיים בתביעה.

אשה שהתראיינה בעילום שם אמרה לחדשות 12, "זו אישה שמאוהבת כמו שאני הייתי מאוהבת. זה לישון עם האויב, ולדעת שאם את לא עושה משהו, יש סיכוי שאת הכותרת הבאה בעיתון. גם לי הוא הרביץ", גם לי הוא שבר את הבית, גם לי הוא נכנס לטלפונים, גם אחריי הוא עקב. מצלמות, חקירות, דחיפות, מכות, כחולים בידיים. זה כמו הסרט 'לישון עם האויב', את מכירה? כל גבר שאת מכירה, השאלה הראשונה: 'היית איתו? מה לך ולו? איך את מכירה אותו? היה לכם סקס ביחד?'.

אישה נוספת העידה בתחקיר: "איום מילולי והפחדות, או להשתמש בכוח פיזי מינימלי כדי לחטוף לך את הטלפון מהיד ולראות עם מי התכתבת, עם מי דיברת, או לדחוף אותך, או למשוך אותך".

האיומים עזרו: הגרוש של טהוניה מחק את הסרטונים מהאינסטגרם

ממשרד עורכי הדין שי רובין המייצג את יניב בן משה נמסר בתגובה לחדשות 12: "מרשי פנה במכתב התראה בגין לשון הרע נגד חברת החדשות וקשת וצר לי כי הוחלט לסמנו כמטרה ולהכפיש את שמו הטוב. תלונות שהוגשו כנגדו בעבר נסגרו מבלי שהוגשו כתבי אישום. יש ברשותנו ראיות ומסמכים הפוכים ממה שעולה בכתבה. מרשי מתייחס בכבוד לכל אישה ויעידו על כך בנות זוגו מהעבר שמעולם לא פגע בהם וההיפך הוא הנכון".

צפו בתחקיר החדש

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.