לא מחוסן

דיווח: בן שנה וחצי מאושפז במצב קשה משפעת

תמונה – אילוסטרציה: Pixabay License

תינוק בן שנה וחצי מאושפז במצב קשה בטיפול נמרץ בבית החולים אסותא בעקבות שפעת.

צפו בניסוי: מים מהברז יצאו חיובי לקורונה

התינוק פיתוח מחלת חום יום קודם ועם הדרדרות מצבו שהתבטאה בקושי נשימה קיצוני הוא פונה לבית החולים. עם קבלתו במיון ילדים, נמצא שהוא סובל מקוצר נשימה קשה ונזקק להנשמה לא פולשנית. בהמשך הועבר להמשך טיפול במחלקת טיפול נמרץ ילדים ושם נמצא כי הוא סובל משפעת מסוג A. בשלב זה מצבו משתפר אך עדיין נזקק לתמיכה נשימתית וטיפול אינטנסיבי.

ד"ר הגר גור מנהלת מלר"ד ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד: "אנו עדים החורף הזה למקרי שפעת רבים אצל ילדים בכל הגילאים ורובם ללא מחלות רקע. השפעת עלולה להיות מסוכנת מאד לילדים בכל הגילים. מומלץ לחסן תינוקות וילדים מגיל חצי שנה נגד השפעת"

על פי נתוני משרד הבריאות, 17,521 מאומתים חדשים אתמול מתוך 151,189 נבדקים לגילוי הנגיף. נכון לשעה זו, מאושפזים 205 חולים שמצבם מוגדר קשה. 48 מונשמים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.