הנשיאה הבאה?

ניקי היילי נגד הנשיא ביידן: "זה שערורייתי"

תמונה – טוויטר

‏ניקי היילי, מועמדת לנשיאות בארה"ב, תוקפת את הנשיא ביידן שדרש אמש לעיני המצלמות מממשלת ישראל להתפשר על הרפורמה המשפטית ואמר כי נתניהו לא מוזמן לבית הלבן בזמן הקרוב.

ביידן ונתניהו בימים יפים יותר (ארכיון לע"מ)

במענה לשאלות עיתונאים אמר ביידן, ״כמו תומכים רבים של ישראל אני מודאג מאוד. הם לא יכולים להמשיך בדרך הזאת, אני חושב שהבהרתי את זה. מקווה שראש הממשלה יפעל להגיע לפשרה אמיתית. הם מכירים את עמדתי ואת עמדת אמריקה״. ביידן הוסיף, "לא אזמין את נתניהו לבית הלבן בקרוב"

"זה לא הפעם האחרונה שנשמע ממנו" (ניקי היילי)

בהודעה שפרסמה תקפה היילי, "זה שערורייתי עבור ג'ו ביידן להוכיח את ישראל בעניין שהוא לגמרי עניין פנימי שלהם. לא היינו רוצים שממשלת ישראל תלחץ על ארה"ב בנושאים סביב בית המשפט העליון שלנו, והם לא היו עושים את זה. אנחנו צריכים לתת לישראלים להחליט על זה בעצמם", הגיבה היילי.

ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם היום בוועידת המנהיגים הווירטואלית ואמר, "בין ישראל לארה"ב יש מדי פעם מחלוקות, אבל אני רוצה להבטיח לכם שהברית בין הדמוקרטיה הגדולה ביותר בעולם לבין ישראל, דמוקרטיה חזקה, גאה ועצמאית בלב המזרח התיכון, היא בלתי מעורערת"*

5 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.