שערוריית הריגול

דרמה משפטית: בוטל הדיון בתיקי נתניהו

תמונה – דוברות הכנסת

שעות לאחר פרסום התחקיר על פריצה משטרתית המונית לפלאפונים של מקורבים לנתניהו ובכירים נוספים בשירות הציבורי, בית המשפט המחוזי מבטל את הדיון שנקבע למחר בתיקי ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו.

אביעד גליקמן דיווח כי עד מחר ב14 הפרקליטות צריכה להשיב בעניין הבדיקה שנערכת בנוגע לחדירות לטלפונים.

גיא לוי כתב, "עכשיו בבית המשפט כאשר מתברר כי הודעות של שלמה פילבר שהוצגו לדנה נויפלד, הושגו ע"י חדירה לא חוקית, עם צו פג תוקף , אשר הוצא לתיק אחר בכלל…והשופטים מחליטים על עצירת העדות של דנה נויפלד."

שר הבריאות ניצן הורביץ הגיב, "חבל על עוגמת הנפש של נתניהו ועושי דברו, תורידו ציפיות. גם פרשת NSO לא תחלץ את הנאשם ממשפט צדק. הפרשה הזו היא רעידת אדמה, האישומים והראיות נגד ראש הממשלה לשעבר חמורים לא פחות. הכל יבדק עד תום, כולם יתנו את הדין על מעשיהם. זה הכל חלק מניקוי האורוות הכללי שקורה כאן מאז החלפת השלטון."

לפיד דורש: "הראשון שצריך להיחקר זה אוחנה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.