סערת בסרגליק

הלוחמת זועמת: "אי אפשר לעבור על דבר שכזה בשתיקה!"

תמונה – פייסבוק

לוחמת מג"ב אוריאן בן כליפא שנתבעה על ידי בת של מוכתר ערבי בטענה כי תקפה אותה באלימות במהלך מעצר במזרח ירושלים, יוצאת להגנת עו"ד אייל בסרגליק שעורר סערה תקשורתית על שכר הטרחה המוגזם שגבה מאלמנת הנרצח יורי וולקוב. הבוקר הודיע עו"ד בסרגליק, כי הוא מחזיר 468 אלף שקלים מתוך 685 אלף שקלים שקיבל בהעברה בנקאית.

בפוסט שפרסמה כתבה כליפא, "לאחר העליהום המזעזע שנוכחתי לראות שעושים על עורך הדין שלי אייל בסרגליק שהוא האיש הכי ישר והגון שפגשתי בחיי! החלטתי להגיב ולרשום פוסט כי אי אפשר לעבור על דבר שכזה בשתיקה!".

ראיתי את המתקפה הכללית וההשמצות המזעזעות שעושים כנגדו ואני כותבת כאן בזעזוע והלם מוחלט! לא מבינה איך אנשים יכולים להשמיץ אדם שכזה? עורך דין משכמו ומעלה! עצוב לי מאוד לראות שלוקחים עורך דין ישר והגון שעושה לילות כימים ומציל אזרחים בזה אחר זה בכל תיק מכל סוג שהוא.

אייל בסרגליק הוא עורך הדין שלי שמייצג אותי בתיק ההזוי שמתנהל כנגדי. אייל נכנס לתמונה בכל הכוח האפשרי שקיים, האמין בי, והאמין במציאות ההזויה שאני עוברת ולקח את התיק שלי בשתי ידיים! עד עכשיו ללא כל תמורה! וללא כל עלות! אייל לא ראה אף סכום של כסף מרגע קבלת התיק לידיו ועד היום !!!! אפילו את השכר טרחה שלו כעורך דין לא דרש מאיתנו ולא קיבל אף סכום בנוגע לזה.

אייל בסרגליק עורך הדין שלי,קיבל את התיק שלי לידיו כאשר המצב אינו היה פשוט בכלל בלשון המעטה, ואייל עבד לילות כימים כדי להוציא את האמת החוצה. הוא נלחם בבית המשפט בכל דיון עבורי כמו אריה !!! לא מוותר על אף נושא,אף שאלה ולא מותיר סימני שאלה.

אני נוכחתי להכיר ולדעת מי זה אייל בסרגליק , האיש הזה שהמשרד שלו הפך לבית השני שלו, שהוא נמצא שם עד השעות הקטנות של הלילה עבור כל אחד מלקוחותיו!! רץ מבית משפט כזה לבית משפט אחר,משימוע כזה לדיון אחר, בכל הארץ בכל השעות הקיימות ביממה הוא שם בשביל כל אחד מהלקוחות שלו!

שמו הולך לפניו ויעידו רבים כמוני! עצוב וחבל לראות את העוגמת נפש שעושים לאדם נקי כפיים שכזה! מזעזע לראות איך מנסים לשים לעורך דין תותח שכזה מקלות בגלגלים אך ורק כי הוא מתמודד לראשות לשכת עורכי הדין שאין אדם שיותר ראוי להתמודד לראשות זו מאייל בסרגליק!

אני אוסיף ואציין שעורך הדין אייל בסרגליק שווה כל שקל! עורך דין שמניב תוצאות. לא מבינה על מה הרצח אופי שעושים לו, מדוע העליהום הזה בכלל נוצר? מי שלוקח עורך דין מהשורה הראשונה עם שם וקבלות שלא יצפה שאותו עורך דין יעבוד עבורו בהתנדבות !!! כלל לקוחותיו ידעו מראש מהו התעריף שאותו גובה עורך הדין. אז מספיק עם הצביעות! אייל בסרגליק – אני איתך! ועוד רבים כמוני! תודה על כל מה שאתה עושה עבורי ולמעני".

דריה וולקוב הגיבה ודרשה בחזרה את הסכום במלואו, "בחודשים האחרונים אנחנו חווים רכבת הרים. לצד הרע ראינו גם את הטוב ואז שוב הגיע הרע. אבי נרצח ע"י בן עוולה, במעבר חצייה בחולון, ללא שום סיבה. לצד השכול והאובדן הקשה, ראינו את עם ישראל ומדינת ישראל מחבקת אותי ואת משפחתי. ראינו את עם הסגולה נרתם לסייע לנו בקבורת אבי, מגיע בהמוניו לשבעה ומגייס מאות אלפי שקלים כדי לסייע לנו כמשפחה אשר איבדה את אהובה ואת המפרנס העיקרי שלה.

דריה הוסיפה, "לצערי היו אלה כוחות האופל ששוב השתלטו. עורך דין ממולח שכנע אותנו שאם לא ניקח את הסיוע שלו, הרוצח יקבל עונש קל. מתוך בהלה ותמימות חתמנו על מסמכים ושילמנו סכום של 580 אלף ש"ח לשירות שאנחנו בכלל לא צריכים ואין לו שום יכולת לסייע לנו. כשהבנו שנפלנו, ביקשנו את כספינו בחזרה וקיבלנו תשובה ש…. ולצערנו נראה שנצטרך לנהל מאבק משפטי מול אותו עורך דין"

לסיום כתבה ודרשה, "תורת עם ישראל אומרת- 'כל אלמנה ויתום לא תענון', חל איסור לצער אלמנות ויתומים ואני שואלת שאלה פשוטה, למה לפגוע בנו שוב? איפה הלב של אותו עורך דין? האם לא סבלנו מספיק כשרצחו את אבי, כעת נאלץ להתמודד גם עם דבר כזה? זועקת לאלוהים עד מתי. אני מבקשת מעורך הדין תחזיר לנו את הכסף במלואו."

32 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.