צפו בתחקיר

אייילה חסון חושפת: זה המפגין שתקף רכב עם ילדים

תמונה – כאן 11 תאגיד השידור הציבורי

שלושה שבועות אחרי התקיפה נגד הנהגת ושלושת ילדיה בידי מפגין אלים בירושלים, מגישת הטלוויזיה איילה חסון חושפת את שמו של החשוד ופרטים נוספים על החקירה שהושתקה.

על פי הדיווח של איילה חסון בכאן 11, מדובר בדן אהרונסון, מפגין סדרתי נגד החקיקה המשפטית. במהלך חקירתו במשטרה הוא קשר את עצמו לתקיפה, הודה במעשה הביע חרטא בפני החוקרים. התיק נמצא בפרקליטות ועדיין נמצא בבחינה.

חסון הוסיפה, במהלך הכנת התחקיר ניסו להבין למה שמו של התוקף חסוי, לאחר מכן התברר כי המשטרה הטילה צו איסור פרסום על שמו של התוקף מתחילת החקירה.

החשוד בתקיפה: דן אהרונסון (צילום מתוך פייסבוק)

פעיל הימין הצל תקף, "תכירו דן אהרונסון, זה העבריין מלא השנאה שניפץ את החלון ברכב של האישה עם השלושה ילדים קטנים שהבכי ההיסטרי שלהם הסעיר את ישראל. מסתבר שהוא הודה במעשה כבר לפני הרבה זמן אבל הפרקליטות הסתירה את שמו ופרצופו, ככה זה שהעבריין פריבילג והפרקליטות היא גוף פוליטית שמגן על אנשיו. עד שאיילה חסון התערבה וחשפה את הפרצוף שלו ושלהם וגם תראו מופתעים הוא לא היה עצור אפילו לשנייה אחת, בכל זאת פריבילג.. ונכון להיום עוד לא הוחלט אם להגיש כנגד הפריבילג כתב אישום …בושה!".

צפו בתחקיר

30 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.