התפתחות דרמטית

שר המשטרה אוחנה דורש לאתר את המדליפים

תמונה – דוברות המשטרה
השר לביטחון פנים אמיר אוחנה פנה למ"מ מפכ"ל המשטרה מוטי כהן בדרישה לאתר באמצעות פוליגרף את 'הגורמים במשטרה' ששוחחו אמש עם העיתונאי משה נוסבאום והעבירו איומים לראש הממשלה נתניהו. "אבקש לאתר את הגורם במשטרה ששלח איומים לעבר נתניהו".

הסוף להדלפות? לאחר האיומים שהשמיע אמש העיתונאי משה נוסבאום מפי בכירים במשטרה נגד ראש הממשלה נתניהו, פונה הבוקר השר לביטחון הפנים ח"כ אמיר אוחנה למ"מ מפכ"ל המשטרה מוטי כהן, בדרישה לבדוק ולאתר באמצעות פוליגרף את "הגורמים במשטרה" ששוחחו אמש עם כתב חברת חדשות ערוץ 12 משה נוסבאום והעבירו איומים לראש הממשלה נתניהו.

במכתבו כותב השר אוחנה: "אתמול במהדורת ערב של חדשות 12, פרסם כתב המשטרה משה נוסבאום מפי 'בכירים במשטרה'. כלומר, גורם פחדן שמסתתר תחת מעטה של אנונימיות, את הדברים הבאים"

עוד כותב השר למפכ"ל: "גורם שכזה השולח איום לעבר ראש ממשלת ישראל, פוגע קשות בתדמיתה של משטרת ישראל." עוד כותב השר: "בכירים במשטרה המתדרכים נגד הדרג הנבחר, שולחים מסר רע לא רק לציבור הרחב, אלא גם לשוטרי ושוטרות הזוטרים ביותר, לפיו תרבות ארגונית קלוקלת זו היא תקינה, ובכך מסייעים להשריש אותה במקום לעקור מן היסוד", כותב השר.

לסיום דורש השר אוחנה: "אבקשיך לנקוט בכל האמצעים בכדי לאתר גורם זה, לרבות שימוש בפוליגרף או פלטי שיחות סלולרי, או בכל אמצעי אחר שתראה לנכון למטרה הזו. הדבר יהווה מסר רם וברור, כי אינך מוכן לקבל בשיווין נפש התנהגות שכזו מבכירים במשטרה"

המכתב המלא

השר אוחנה דורש לאתר את המדליפים מהמשטרה

ראש הממשלה נתניהו הגיב: "האיום האנונימי של חוקרי המשטרה אמש בחדשות 12 לפתוח בחקירת סרק נוספת נגד ראש הממשלה, בתגובה על כך שחשף את השימוש בסחיטה באיומים והדחת עדים בחקירות נגדו, הוא ניסיון לסתימת פיות של לא פחות מאשר ראש ממשלה בישראל. האיומים הללו הם דוגמה מובהקת לתחלואים שחייבים לתקן כדי להבטיח את הדמוקרטיה בישראל."

איום? "ראש הממשלה לא יקבל שום הנחה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.