מבויים?

צפו: רה"מ נתניהו חשף את המטבח המקולף

תמונה – ביבי ולוג
במהלך הצילומים 'לביבי ולוג' של ראש הממשלה נתניהו המתפרסם בימי שישי, נחשף המטבח המקולף במעון ראש הממשלה בירושלים. צפו

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, פרסם גם הוא סרטון לפני מספר שבועות בו הוא מתאראת המצב הלקוי במעון ראש הממשלה: "כאשר מראים לתקשורת את כל הנזילות והעובש בקומה למטה בבית ראש הממשלה, הם אומרים בסדר, אבל הקומה למעלה היא המפוארת. אז צילמתי באייפון שלי את ה״קומה המפוארת״ למעלה. בווידאו יש בין היתר את החדר שינה של ראש הממשלה והמקלחת שלו. ״הקיסר בארמון וורסאי״, ככה מדמיין אותו השמאל החולה." תקף יאיר.

יאיר נתניהו חושף: חצי מהמזגנים בבלפור לא עובדים

עוד תקף נתניהו: "הרבה שואלים פה ״אז למה לא משפצים״. אז ככה ,מי שמחליט זה יועמ"שית משרד רוה"מ שלומית ברנע וחבורת הפקידים עושי דברה ודברי מנדלביט. היא לפעמים לא מאשרת לקנות מיקרו חדש חצי שנה אחרי שהקודם התקלקל, כבר כמה שנים אין אישור למדיח חדש למרות שהתפרק כל המקדימה, ולפני שנה היא קבעה מרגע לרגע עם עצמה שלעובדי הבית אסור להכין לראש הממשלה שום אוכל, לא חביתה, לא סלט, אלא מקסימום להגיש רק כוס קפה. רוה"מ היה צריך להלחם עלזה במשך שבוע כדי שהוד מעלתה תחזור בה ותאשר שיכינו לו פסטה או סלט."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.