רק לא שרה

הסתה? נשק מוצמד לרקתה של שרה נתניהו

תמונה – צילום באזזנט
ברשתות החברתיות מופצת בשעות האחרונות תמונה קשה של הגברת שרה נתניהו כשהיא מחזיקה את עיתון ישראל היום ולרקתה מוצמד נשק.

https://twitter.com/Ilan_Tsion/status/1293212324174725120?s=20

ח"כ מאי גולן בתגובה לתמונת הפוטושופ המסיתה שפורסמה ברשתות החבריתיות נגד הגברת שרה נתניהו: "שחור על גבי לבן! אין יותר ברור מזה! ההסתה הבוטה והאיומים ברצח כלפי רה״מ, רעייתו ובניו נמשכים וכולם שותקים כמו דגים במים. מ"ארגוני הנשים" אני כבר לא מצפה לכלום, אבל איפה היועמ"ש?! הגיע הזמן שתצא מהמחילה שלך ותתחיל להורות על פתיחה בחקירה כנגד אותם מסיתים לפני שזה באמת ייגמר רע!"

מוקדם יותר הערב פנה ראש הממשלה נתניהו במכתב ששיגר ליועמ"ש מנדלבליט והאשים אותו באוזלת יד נגד ההסתה נגדו ובני משפחתו: "״למיטב זכרוני לא פניתי אליך ישירות בשנים האחרונות בנושאים אישיים, אף שהיו לי אינסוף סיבות טובות לעשות זאת. בחודשים האחרונים מתנהל נגדי ונגד בני משפחתי מסע שיסוי חסר תקדים הכולל קריאות לאלימות ואף לרצח שלי ושל בני ביתי. חשבנו שנחצו כל הקווים האדומים. מתברר שטעינו."

נתניהו נגד מנדלבליט: ״איך היית מגיב אם האיומים המיניים היו נגד רונית?"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.