הלחץ עבד

הסתבך: חקירת מח"ש נגד סגן ניצב ניסו גואטה

תמונה – צילום באזזנט
סגן ניצב ניסו גואטה שתועד אמש בעימות עם מפגינים בבלפור, ייחקר באזהרה בהמשך היום במחלקה לחקירות שוטרים. שקד גואטה: "אני קוראת את התגובות שכותבים על אבא שלי לאור הסרטון הנוח הזה שפרסמו היום ואני פשוט המומה, מזועזעת ופגועה".

לאחר הסערה ברשתות החברתיות ובתקשורת, מח"ש פתחה בחקירה נגד סגן ניצב ניסו גואטה שתועד אמש מכה מפגין במהלך הפגנות בלפור. לטענת גואטה, המפגין תקף אותו וניסה להסיר ממנו את המסיכה. מנגד מאות פעילי ימין פרסמו פוסטים מחזקים לניצב גואטה שהסתבך.

אלימות: מפגין הוכה ונעצר בידי קצין משטרה

בפוסט שפרסמה אמש ‮שקד גוואטה, ביתו הקטנה של סגן ניצב ניסו גואטה היא כותבת: "‬‏‪אני אתחיל ואומר שאני לא רואה שום דבר רע בהפגנות. להפך, תצאו ותעמדו על שלכם, תילחמו על הזכויות שלכם ועל מה שמגיע לכם. אבל רגע לפני שאתם עושים מהומה, תזכרו שיש מאחורי הקלעים את אנשי הביטחון שכל תפקידם הוא לשמור עליכם, לשמור על הסדר, לדאוג למזער נזקים ולמנוע נפגעים."

"מאז שאני זוכרת את עצמי, אבא שלי התמודד בעבודה שלו עם מיליוני מקרים מסכני חיים בהם שמר על איפוק וידע לנהוג באנושיות יוצאת דופן שאני בטוחה שכולכם הייתם מאבדים את זה אם הייתם עוברים מה שהוא עבר. תדמיינו לכם בן אדם שעומד מולכם בטווח אפס, מקלל אתכם, קורא לכם נאצים ושונאי ישראל. אבא שלי עמד בדממה מוחלטת, הוא ידע שאותם אנשים כועסים על המערכת ואין מה לעשות, הוא הנציג שלה."

"אבא שלי תמיד שמר על צלם אנוש בתוך כל הטירוף. לא מזמן פורסם שאחד המפגינים הפיל את הכיפה שלו והוא קרא לו לאסוף אותה חזרה וביקש ממנו להיזהר. אני שמחה שלפחות קמצוץ מהאישיות האמיתית של אבא שלי יכולתם לראות."

עוד כותבת שקד: "כמה זה קל!!! כמה זה קל לקחת חלק קטן מאירוע גדול, להדביק עליו איזה כותרת מפוצצת של שוטר אלים שתוקף מפגינים. אתם הייתם שם כדי לראות את המפגינים שנייה לפני שהמצלמה נדלקה יורקים על השוטרים? הייתם שם כשהמפגין המצולם תקף את אבא שלי, ניסה להוריד לו את המסיכה באלימות??? אתם הייתם שם כשהמפגין הזה נתן לאבא שלי בוקס לפרצוף???וכשקרעו ממנו באלימות את המדים שהוא כל כך גאה ללבוש???"

שקד מוסיפה בכאב: "כמה זה קל להאשים, להכפיש, לרמוס את כבודו של אדם. אבל את כבודו של אבא שלי לא אתן לאף אחד לרמוס!!! כל אדם שמכיר אותו יודע שניסו גואטה הוא בן אדם משכמו ומעלה, הלב שלו ענק מלתאר אותו במילים ועשוי זהב טהור. הוא אוהב אנשים, אוהב את המדינה שלו!!!! כל מה שהוא רוצה זה להגן עליה, בגלל זה הוא בחר בתפקיד שלו, בגלל זה הוא עוזב אותנו לשעות ארוכות כדי לשמור על הסדר, בגלל זה הוא מוקפץ באמצע ארוחות חג, ימי הולדת וחופשות כדי להגן עליכם. ומה הוא מקבל בחזרה? את הקלילות שבשיימינג. את הפזיזות בה מפרשים סרטונים בני כמה שניות מסיטואציה גדולה פי כמה. אני רואה את הסרטון הזה ומה שאני רוצה להגיד זה שאני גאה באבא שלי. אני גאה בו על שהגן על עצמו מפני אנשים אלימים כמו אלה.

לסיום כותבת שקד: "נותר לי רק לקוות שיום אחד לא תלכו שולל אחרי מה שמראים לכם בתקשורת, ותזכרו שלצלם את הרגעים שאחרי האירוע זה קל, לשים עליהם כותרת מפציצה זה ממש פשוט, אבל לשקם את כבודו של מלאך כזה לוקח חיים שלמים. אני גאה בך, גאה בכל צעד שעשית ושאי פעם תעשה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!