התנצל פומבית

נתניהו: מתנצל בפני משפחת יעקוב אבו אל-קיעאן: "הוא אינו מחבל"

תמונה – לע"מ
אחרי 3 שנים, ראש הממשלה התנצל בפני משפחת הנהג הבדואי שנחשד כמחבל ונורה למוות. צפו

ראש הממשלה בנימין נתניהו התנצל לפני זמן קצר במהלך סיור שקיים בעיר בית שמש – באופן פומבי בפני משפחת יעקוב אבו אל-קיעאן, שמת במהלך פינוי אום אל חיראן בינואר 2017 – והוצג כמחבל.

"כן, אני קיבלתי דיווח, שאלתי שלוש פעמים את המשטרה, שזה היה דריסה של פיגוע טרור, ואחר כך כשהתברר שזה לא כל כך מובן ביקשתי להמתין לסוף, והסוף לא הגיע", אמר נתניהו. "אני רוצה להביע התנצלות למשפחת אל-קיעאן. אמרו שאבי המשפחה מחבל. אתמול התברר שהוא לא מחבל. אתמול התברר שבכירי הפרקליטות והמשטרה הפכו אותו למחבל כדי להגן על עצמם".

נתניהו: מתנצל בפני משפחת יעקוב אבו אל-קיעאן: "הוא אינו מחבל"

בדברים שנשא בסיור, התייחס ראש הממשלה לחשיפה אמש במהדורה המרכזית של ערוץ 12, של העיתונאי עמית סגל, בה התפרסם ניסיון לכאורה לטיוח חקירות משטרה כדוגמת פרשת הירי באל-קיעאן, על מנת לא לפגוע בחקירות ראש הממשלה. לטענת נתניהו, כשלי המשטרה בחקירת האירוע באום אל-חיראן מצביעים על הטייתה הפוליטית של חוקרי המשטרה.

"בעקבות הפרסום המטלטל אתמול של עמית סגל התגלה דבר מדהים – יש כאן חקירות פוליטיות. חקירות שהיו מזוהמות מהרגע הראשון. תפירת תיקים במטרה להפיל ראש ממשלה מכהן. כי לא מצליחים להפיל בדרכים אחרות. ראינו דבר מדהים, בכירים במשטרה ובפרקליטות מטייחים ומשבשים חקירות, וקוברים חקירות, מכסתחים אחד את השני והכול למען מטרה פוליטית".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.