תיבת פנדורה

שרה נתניהו דורשת לבטל את פסק הדין נגדה

תמונה – שרה נתניהו
לאחר חשיפת עמית סגל, הגברת שרה נתניהו דורשת לבטל את כתב האישום נגדה ולזכות אותה לאלתר: "המידע שנחשף מוכיח שהתיק נגד שרה נתניהו היה תפור, מזוהם ומושחת כבר מתחילתו". המכתב המלא

לאחר חשיפת עמית סגל פרטים דרמטיים וטיוח בחקירות ראש הממשלה נתניהו, פרקליטי שרה נתניהו פונים בדרישה לבטל את כתב האישום נגד רעיית ראש הממשלה. המכתב המלא

"אתמול הטיל העיתונאי עמית סגל פצצה כשחשף שהחוקר הבכיר שחקר את שרה נתניהו פעל בניגוד עניינים חמור והיה מנוע מלעסוק בתיק. החוקר הבכיר שיקר למח״ש כשנשאל אם יש מניעה מדוע לא יעסוק בחקירת הגב׳ נתניהו, וענה- שאין."

עוד נכתב במכת שנשלח ליועמ"ש: "כעת מתברר שהחוקר שיקר, ובזמן שהוביל את החקירה נגד הגב׳ נתניהו הוא היה במערכת יחסים אינטימית עם ג׳ודי מוזס, אחותו של נוני מוזס ואויבת מושבעת של משפחת נתניהו. גם התברר, שהפרקליטות ידעה שהחוקר נמצא בניגוד עניינים והסתירה זאת. אותו חוקר אף ניסה להדיח עדה, סבטלנה גורדיצקי, עובדת מעון ראש הממשלה, ואיים עליה שאם לא תיתן עדות שקר נגד ראש הממשלה – הוא ישלח אותה לכלא."

ג'ודי מוזס נגד עמית סגל: "הקונספירציה של השופר הביביסט"

עוד כותבים פרקליטי שרה נתניהו: "בעקבות העדיויות המטלטלות שנחשפו ומגלות שהמשטרה והפרקליטות תפרו את תיקי החקירה נגד שרה נתניהו וזיהמו אותן כבר בתחילתן, החליטו פרקליטיה של הגב׳ נתניהו לפנות למבקר המדינה בדרישה לקבל את כל המידע והמסמכים הרלבנטיים לצורך ביטול הרשעתה וחקירת הנסיבות שהביאו להגשת כתב אישום המעוות והשקרי נגדה. המידע שנחשף מוכיח שהתיק נגד שרה נתניהו היה תפור, מזוהם ומושחת כבר מתחילתו."

"משהתבררו העובדות החד-משמעיות על ניגוד העניינים העמוק בו היה מצוי החוקר הראשי בתיק נגדה, יש לבטל את פסק הדין נגד הגב׳ נתניהו, ולזכות אותה לאלתר. התנהלות המשטרה והפרקליטות מעידה על דרך ניהול ההליך הפסול כנגד הגב נתניהו באופן הגובל בעבירות פליליות."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.