פילוג בימין

שמעון ריקלין זועם: חסמתי את עמית סגל

תמונה – ארכיון ערוץ הכנסת
העיתונאים ינון מגל, אראל סגל, שמעון ריקלין, עמית סגל וקלמן ליבסקינד ממשיכים במתקפה הדדית ברשתות החברתיות בהמשך למאמר שפרסם קלמן ליבסקינד נגד רה"מ נתניהו שלדעתו חייב ללכת לעסקת טיעון ולפרוש.

העיתונאי קלמן ליבסקינד מגיב במתקפה נגד העיתונאים מימין שתקפו אותו לאחר שפרסם כתבה שראש הממשלה נתניהו 'אינו יכול עוד' וחייב לפרוש בעסקת טיעון: "בשולי העיתונות הימנית, צמחו במהלך השנים, באין מפריע, גידולי פרא תקשורתיים. אנשים שאין להם עניין בעובדות, ושאתיקה וערכים עיתונאיים לא מעניינים אותם. על "גלי ישראל" ועל ערוץ 20, על ריקלין ועל ברדוגו, על שרלטנים ועל שרלטנות", כתב ליבסקינד נגד ריקלין והסעיר את הרשתות החברתיות, מימין זעמו ומשמאל צהלו.

במוצאי שבת הגיב העיתונאי שמעון ריקלין ותקף גם את עמית סגל ששיתף את הכתבה של ליבסקינד למאות אלפי עוקביו: "לפני מספר דקות עזבתי את קבוצת הווטסאפ של הפטריוטים. לי אין את יכולת הצביעות של קלמן לצחקק איתי בפרטי ולטנף עלי בפומבי. כמו כן חסמתי את עמית סגל בטוויטר. עמית מתקשר אלי כל יום כדי להתייעץ איתי. ואז מהדהד טינופים שקריים עלי. קצתי בעלי התאנה הקורצים לשמאל. מחכה לעצים בשדה התקשורת", כתב ריקלין והבטיח תגובה נרחבת לאחר יום כיפור.

העיתונאי אראל סגל הגיב למתקפה של ליבסקינד נגדו: "אמנם אני חמור זקן שראה הכל אבל הוא איתי שם תמיד. הילד שהוריו התגרשו. גירושין מכוערים מאוד. קרוע בין אמא לאבא. ואחרי שהצטערנו מרות, מה שבאמת חשוב: מזה ארבע השנים מתנהל מסע ציד נגד רה"מ. פרקליטות, משטרה ותקשורת עשו יד אחת. תקראו לי עיתונאי, תקראו לי גוייבה, אסור לתת לעוול לנצח"

העיתונאי ינון מגל הגיב גם הוא לליבסקינד: "שלום קלמן. הבנתי שמפריע לך שגדלו בימין "גידולי פרא" לא עיתונאיים. תגיד, מה לגבי דוברי הפרקליטות דוברי כחול לבן דוברי מרץ שממלאים כבר עשרות שנים את האולפנים ושוטפים משם את המח הם כן עיתונאים? מעדיף אלף ריקלינים וברדוגואים על הנדסת התודעה "העיתונאית" של קשת. אבל יפה ששימחת את דרוקר"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.