מפתיעה

חיזוק למפגינים: הבת של יוסי כהן נגד נתניהו

תמונה – ארכיון: ראש המוסד ומיס עיראק לשעבר

הרשת סוערת: בתו הגדולה של ראש המוסד יוסי כהן שנחשב למקורב מאוד לרה"מ נתניהו ואף שמו הוזכר כמי שעשוי לרשת אותו בתפקיד ראש הממשלה, פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה במהלך השבועות האחרונים מספר פוסטים המביעים תמיכה במחאת אנשי השמאל ו"הדגלים השחורים" המפגינים נגד ראש הממשלה נתניהו בחודשים האחרונים בבלפור.

הבת כהן שפרטיה אסורים בפרסום, שינתה גם את תמונת הפרופיל שלה לסמל המחאה "לך" נגד ראש הממשלה נתניהו לאחר פניית העיתונאית מורן אזולאי כתבת ynet לקבלת תגובה, כהן סירבה להגיב והסירה את הפרסום מעמוד הפייסבוק שלה.

ביבי ז*** אותי: שלט המחאה של סער מסעיר את הרשת

כזכור, אלונה סער, בתו של ח"כ גדעון סער מהליכוד המשתתפת בהפגנות מול מעון ראש הממשלה בבלפור, שיתפה את עוקביה באינסטגרם את שלטי המחאה השנויים במחלוקת שהכינה להפגנה: "ביבי ז*** אותי ולא התקשר", בשלט נוסף שפרסמה נכתב: "ביבי זיינת ולא צלצלת". .

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!