תיעוד המעצר

עו"ד ברק כהן נעצר לחקירה באזהרה אחרי תלונה של אבנר נתניהו

תמונה – מתוך באים לנתניהו
שוטרי משטרת ישראל הגיעו לביתו של עו"ד ברק כהן ועיכבו אותו לחקירה בתחנת המשטרה, ככל הנראה בגין "הטרדה מילולית", כך מדווח העיתונאי גיא לרר - כזכור, בנו של ראש הממששלה, אבנר נתניהו, הגיש השבוע תלונה נגדו במשטרה על הטרדה ופרסום סרטונים ברשתות החברתיות. לאחר חקירה הוא שוחרר לביתו.

עדכון: לאחר חקירה בתחנת משטרת תל אביב, עו"ד ברק כהן שהובל לחקירה מביתו בחשד "להטרדה מילולית" שוחרר לביתו. נאסר עליו להתקרב עליו למשך 15 יום.

הפוסט של פעילי "באים לנתניהו"

עו"ד ברק כהן מובל לחקירה
עו"ד ברק כהן מובל לחקירה

כזכור, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיש תלונה במשטרה נגד עו"ד ברק כהן שתיעד אותו במהלך בילוי עם חברים במסעדה בתל אביב "הגשתי היום תלונה במשטרה על הטרדה נגד ברק כהן. פעם אחר פעם שהוא עוקב אחרי, מגיע למקומות בהם אני נמצא ומתחיל לצלם ולגדף אותי. יש דרך לנהל ויכוחים פוליטיים, בריונות והטרדת אזרחים לא-מעורבים הן חד משמעית לא הדרך.", כתב אבנר נתניהו בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו, לאחר שהגיש תלונה במשטרה.

תיעוד: ברק כהן מובל לחקירת משטרה

עורך הדין ברק כהן, מייסד המחאה 'באים לבנקאים' השיק לאור הבחירות החדשות, את פרויקט 'באים לנתניהו' יחד עם קבוצת אקטיביסטים שמתעדים את מקורביו של ראש הממשלה, בהם משפחת שלדון, שרי הליכוד, ובשבוע שעבר גם את בניו של רה"מ נתניהו, יאיר ואבנר.

בשבוע שעבר פרסם עו"ד ברק כהן בעמוד הפייסבוק שלו סרטון בו הוא נראה מפתיע את אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה נתניהו, במהלך בילוי חברתי במסעדה בל אביב – ברק פרסם את הסרטון המצורף וכתב: "נתקלנו באבנר נתניהו, הבן של המושחת החלש. ברוכה השכינה"

הפתעה לא נעימה לאבנר נתניהו
הפתעה לא נעימה לאבנר נתניהו

פעילת דרום תל אביב שפי פז מתנגדת לחקירת עו"ד ברק כהן וכתבה :"ברק כהן הוא אחד היצורים המתועבים. אבל לעצור אותו על הטרדה מילולית ברחוב? מה אני אגיד לכם, משטרת תל אביב, או שקיבלתם הוראה מלמעלה או שאתם עושים לעצמכם חיים קלים. כך או כך זה מביש".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.