חשש בימין

השחקן אביב אלוש: "בואו נתעורר על החיים שלנו וכמה שיותר מהר"

תמונה – אינטגרם אביב אלוש
השחקן הפופלרי אביב אלוש מתייחס בעמוד האינסטגרם שלו ליוזמת 'כחול לבן' לשתף פעולה עם המשותפת להדיח את נתניהו ולהקים ממשלה: "הלווווווווו ישראללללללללללל בואו נתעורר על החיים שלנו וכמה שיותר מהר".

בעקבות הדיווחים על תמיכת ליברמן ויעלון במהלכים שיוזמת מפלגת 'כחול לבן' יחד עם הרשימה המשותפת, למנוע מראש הממשלה נתניהו להקים ממשלה ולהקים ממשלת שמאל ערבים, השחקן והיוצר אביב אלוש, יוצא במתקפה נגד שיתוף הפעולה עם הרשימה המשותפת, בפוסט שפרסם בעמוד האינסטגרם שלו: "האנשים שעכשיו מכתיבים לנו פה את הטון? הלווווווווו ישראללללללללללל בואו נתעורר על החיים שלנו וכמה שיותר מהר"

כמו כן, תקף הערב שר הביטחון נפתלי בנט את גנץ, ליברמן ויעלון בעקבות כוונתם להקים ממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה המשותפת: "בוגי יעלון, בני גנץ ואיווט ליברמן מסכנים ביודעין את ביטחון אזרחי ישראל. כשר הביטחון של ישראל אני קובע: ממשלה ישראלית שתלויה בקולות המפלגה הערבית המשותפת מסכנת באופן ממשי ומיידי את חיי אזרחי ישראל וחיילי צה״ל. שנאתם לנתניהו העבירה אותם על דעתם."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.