מזל טוב

הנשיא ריבלין חוגג יום הולדת בחטיבת הקומנדו

תמונה – מארק ניימן לע"מ
נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין זכה היום להפתעת יום הולדתו 80, בחטיבת הקומנדו "אין מרגש יותר מלחגוג 80 עם החטיבה הצעירה והנועזת ביותר בצה"ל. אתכם אני מרגיש בטוח וצעיר. במסכת אבות כתוב "בן שמונים לגבורה". אבל אתם, אתם הגיבורים האמתיים״ - צפו

לאחר מפגש מיוחד עם מפקדי החטיבה וסקירות מקיפות שקיבל על יכולותיה, נכנס הנשיא לשיחה עם חיילי החטיבה המיוחדת – "אגוז", "מגלן" ו"דובדבן". כשהוא מלווה על ידי הרמטכ"ל רב-אלוף אביב כוכבי ומפקד פיקוד המרכז אלוף נדב פדן, התקבל הנשיא בשירה אדירה לרגל יום הולדתו. צה״ל כולו חגג לנשיא בברכות, בשירה ואף בעוגה. אלבום תמונות מרהיב הוגש לנשיא כשי מהרמטכ"ל, ובו 80 תמונות מביקוריו בצה״ל כמספר השנים אותן חוגג.

את דבריו ללוחמים פתח הנשיא בקול שבור בתודה נרגשת מאוד לאחר שצפה בברכות ששלחו חיילים וחיילות מכל חלקי צה״ל. עוד הודה הנשיא על ההוקרה לה זכתה רעייתו נחמה ז״ל מהחיילים והמפקדים, ואמר בחיוך עצוב: ״אני חושב שאם נחמה יכלה לראות את זה, היא הייתה אומרת לעצמה שאם כל כך הרבה חיילים מברכים אותי אולי אני בחור לא רע.״

״אין מרגש יותר מלחגוג 80 עם החטיבה הצעירה והנועזת ביותר בצה"ל. אתכם אני מרגיש בטוח וצעיר,״ אמר הנשיא. ״במסכת אבות כתוב "בן שמונים לגבורה". אבל אתם, אתם הגיבורים האמתיים. אתם אגרוף הברזל של צה"ל ושל מדינת ישראל. יד המחץ. כל הכבוד לכם. אני אוהב אתכם!״

הנשיא הוסיף ואמר: "האתגרים שעומדים בפנינו היום, בחודשים האחרונים וביתר שאת בשבועות האחרונים, בזירה הצפונית ובזירה הדרומית, מתעצמים. אני יודע שלחטיבת הקומנדו יש חלק משמעותי בעשייה המבצעית של צה"ל בעת האחרונה. כך היה ואני בטוח שכך יהיה גם בעתיד."

"ידעו כל מבקשי רעתנו, מי שינסה להכות אותנו בכוח יוכרע בכוח. אנחנו מוכנים ערוכים ונכונים להגן על אזרחי מדינת ישראל בכול מקום בו יהיו ללא כחל וסרק," הדגיש הנשיא: "איך אומרים אצלכם בקומנדו "ידיך בעורף אויביך", אנחנו מוכנים ולא רוצים להראות לכם עד כמה. ישראל תמשיך להגיב בעצמה ובתקיפות מול כל ניסיון לפגוע בביטחון אזרחיה."

הרמטכ״ל הקריא מתוך האלבום שהוענק כשי לנשיא, את ההקדשה שכתב בכתב ידו: "כבוד נשיא המדינה-מר ראובן ריבלין, נשיאי, נשיאנו! בפתח עשור גבורתך, מודה בשמי ובשם צבא הגנה לישראל, על הזכות לשרת את המדינה, והזכות לשרת אותה כשאתה נשיאה. אתה מקור השראה, המהווה דוגמא מופת לכולנו. מאחל לך עוד שנים רבות של עשייה משמעותית, והנאה מפירות היצירה והמעשה שלך ושל אזרחי המדינה. גאוותך במדינה היא מקור לעוצמה וסמל. בהערכה רבה מאוד, שלך רב אלוף אביב כוכבי, ראש המטה הכללי."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!