טיבי או ביבי

איימן עודה חושף את המגעים עם כחול לבן

תמונה – לע"מ
איימן עודה חושף הבוקר כי עופר שלח מיש עתיד, הוא זה שביקש מבל"ד לא להמליץ על גנץ, ובכך יקבל נתניהו ראשון את המנדט להרכיב ממשלה • לפיד: "נתניהו לא ניצח בבחירות. הוא הפסיד." • דרעי: "‏גנץ הוא איש טוב, מצער שהוא לא רואה ששותפיו לא ממש רוצים בטובתו. כדאי לו שישמור על הגב."

השר אריה דרעי בטוויטר: "‏גנץ הוא איש טוב, ערכי ומסורתי שתרם את חייו למען ביטחון ישראל. אמרתי זאת גם כשתקפו אותו באכזריות במערכת בחירות. מצער שהוא לא רואה ששותפיו לא ממש רוצים בטובתו. כדאי לו שישמור על הגב."

ח"כ איימן עודה בעמוד הפייסבוק שלו: "עפר שלח בא אליי ואמר, אנו מבקשים רק עשרה, לא 13. מדוע עשרה ולא 13? כדי שיהיו לנו 54 ממליצים ולנתניהו 55, והוא יקבל ראשון את המשימה".

הבוקר פרסם יאיר לפיד בעמוד הפייסבוק שלו את הדרישות שלו: "אני בעד ממשלת אחדות. אני מתכונן להיאבק על הקמתה. על זה הלכנו לבחירות. זה מה שהבטחנו. ממשלת אחדות ליברלית, שתעשה את הדבר שישראל זקוקה לו יותר מכל: תאחד אותנו. תתחיל לרפא את הפצעים של החברה הישראלית. ממשלה של שינוי ותקווה שתטפל בבתי החולים ובזכויות להט״בים, תחזיר את ההרתעה בדרום ותשנה את השיח לגבי דת ומדינה, תשקיע הרבה יותר בחינוך והרבה פחות במאבקים נגד בית המשפט והתקשורת. כל זה לא יקרה אם בנימין נתניהו יעמוד בראשה. הוא לא עשה את במשך 13 השנים שהוא ראש ממשלה, הוא לא יעשה את זה היום. הוא לא יכול."

"ממשלה בראשותו של נתניהו לא תקים ועדת חקירה ממלכתית על פרשת הצוללות. הוא הרי לא יתנדב לחקור את עצמו. במצבו המשפטי הנוכחי, כשהוא תלוי בשותפיו מאי פעם, ממשלה שהוא יוביל גם לא תעביר את חוק הפונדקאות, נישואין אזרחיים, לימודי מתמטיקה ואנגלית בחינוך החרדי, חוק הגיוס, תחבורה בשבת. בעצם כלום. נתניהו לא יושיט יד לתושביה הערבים של ישראל, ולא לצעירים החרדים שמשוועים להשתלב בחברה הישראלית. אנחנו נעשה את כל זה. בשביל זה בדיוק אנחנו בפוליטיקה. כדי לעבוד בשבילכם. בכל הכוח."

עוד כותב לפיד: "בנימין נתניהו צריך את הכוח שלו במקומות אחרים. תלוי ועומד נגדו כתב חשדות חמור. השימוע שלו יתחיל בשבוע הבא. אני מאחל לו שיתברר שבאמת לא היה כלום, אבל זה לא מאוד סביר. אחרי השימוע יגיעו כתבי אישום ומשפט מתוקשר. אי אפשר לנהל ככה מדינה מורכבת כמו ישראל. זה לא נכון מעשית, זה גם לא נכון מוסרית. אם יזוכה מכל החשדות, יוכל לחזור ולהיות ראש הממשלה.

ויש עוד דבר: נתניהו לא ניצח בבחירות. הוא הפסיד. בני גנץ הוא איש טוב ממנו, שיהיה ראש ממשלה טוב ממנו. יותר אנשים הצביעו לכחול לבן, מאשר לליכוד. הם עשו את זה מפני שהם מאמינים שהגיע הזמן לשיח של ערכים, לשינוי כיוון. הם גם קיבלו מאתנו הבטחה שלא נשב בממשלה של נתניהו כל עוד יש לו כתבי חשדות או כתבי אישום. הבטחות כאלה צריך להבטיח בזהירות לפני הבחירות, ולקיים אחרי הבחירות."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.