נתפס על חם

גנץ מציג: תומך לפיד שנמאס לו

תמונה – קמפיין כחול לבן
מצג שווא? ח"כ בני גנץ פרסם בחשבון הטוויטר שלו, תמונה של איש ליכוד לשעבר, שלטענתו נמאס לו מהפילוג בעם ולכן הוא החליט להצביע לגנץ. לאחר בדיקה קצרה ברשת מתברר, כי מדובר "באיש ליכוד" וותיק, שהביע תמיכה בלפיד לפני מעל 8 שנים וגם הפיץ את משנתו לפיד ברשת. / צפו

בפוסט שפרסם גנץ הוא כותב בחגיגות: "אני רוצה שתכירו את יגאל זיסקינד. הוא בן 64 משלומי, ואבא ל-3. יגאל סיפר לנו שהוא ליכודניק כל חייו, ואפילו היה חבר מרכז. אבל בשנים אחרונות, משהו מפריע לו, או כמו הוא אומר: ״כל מה שקורה לאחרונה עם המשפטים, הפילוג בעם, התקשורת, כל ההוויה, גורמת לפיצול ולפילוג״. את יגאל פגשתי בכנס שלנו, גם הוא מרגיש שחייבים להתקדם: ״אין לי ספק מה אני הולך להצביע, אני הולך להצביע כחול לבן.. אני חושב שהגיע הזמן לשינוי״. יגאל, ברוך הבא-מבטיח לא לאכזב אותך.", הבטיח גנץ.

לאחר בדיקה קצרה של העיתונאי עקיבא נוביק מתברר, כי יגאל הוא תומך וותיק של יאיר לפיד, וכבר לפני 8 שנים פרסם את תמיכתו והפיץ את משנתו של לפיד ברשתות החברתיות.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.