מתחכם

לפיד: "תגובתי בעניין המימד החמישי: ב 17.3"

תמונה – כחול לבן
בכיר 'כחול לבן' ח"כ יאיר לפיד מגיב לפתיחת החקירה הפלילית נגד 'המימד החמישי': "תגובתי בעניין המימד החמישי: ב 17.3 בשעה 15:00 יכנס הנאשם בנימין נתניהו לבית המשפט בימיו האחרונים כראש ממשלת המעבר של ישראל" - ואיך הגיב גיא פלג

בכיר 'כחול לבן' ח"כ יאיר לפיד מגיב לפתיחת החקירה הפלילית נגד 'המימד החמישי': "תגובתי בעניין המימד החמישי: ב 17.3 בשעה 15:00 יכנס הנאשם בנימין נתניהו לבית המשפט בימיו האחרונים כראש ממשלת המעבר של ישראל."

הפרשן גיא פלג כתב: "הערב יותר מתמיד, יש חשש שהפרקליטות הפכה לפוליטית"

גם ראש הממשלה נתניהו התייחס הערב לפתיחת החקירה ואמר: "יש כאן מפלגה שמתיימרת לדאוג לטוהר המידות. מפלגת כחול לבן? הצחקתם אותי. אני דורש מהם להצטרף לדרישה שלנו להסיר את צו איסור הפרסום על קלטות אשכנזי־מנדלבליט".

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ בתשובה לשאלה בנושא המימד החמישי: "יש לי אמון רב במערכת אכיפת החוק ואין לי בעיה עם אף בדיקה שרוצים לעשות. אין בפרשה הזו שום אלמנט פלילי מבחינתי. מי שדוחף את זה הוא הליכוד, מבינים שם שב-17.3 נתניהו הוא לא נחשד, לא נחקר, ולא בשימוע. ב-17.3 ראש הליכוד נתניהו יושב על ספסל הנאשמים. משם מגיע הרעש. אני סמוך ובטוח שלא יהיה שום דבר וסומך על גורמי אכיפת החוק".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.