סטירה לטראמפ

עוקף נתניהו: הנשיא ריבלין שוחח עם ג'ו ביידן

תמונה – מרק ניימן/לע"מ
כשבועיים לאחר הבחירות לנשיאות ארה"ב, נשיא המדינה ריבלין התקשר לברך את הנשיא המסתמן ג'ו ביידן עליו הכריזה התקשורת שניצח בבחירות לנשיאות ארה"ב. כל הפרטים

למרות שרה"מ נתניהו נמנע לכנות או לברך את ג'ו ביידן מחשש לזעמו של הנשיא המכהן טראמפ שטוען גם היום שהוא ניצח את הבבחירות, נשיא המדינה ראובן ריבלין התקשר לברך את ביידן: "לארה״ב אין בת ברית חזקה יותר ממדינת ישראל, אין חזקה מהחברות בין העם האמריקני והעם בישראל, ולנשיא בארצות הברית אין חבר גדול יותר מנשיא במדינת ישראל כפי שהוכחנו לאורך השנים,״ אמר הנשיא לביידן.

"כחבר וותיק של מדינת ישראל אתה יודע שחברותנו נעוצה בערכים הניצבים מעל לפוליטיקה המפלגתית ואין לנו ספק, שתחת הנהגתך ארה"ב מחויבת לביטחונה ולשגשוגה של ישראל," הוסיף הנשיא.

עוד ציין הנשיא כי הוא מצפה לעבוד עם הנשיא הנבחר לבניית גשרים נוספים ותקווה לאזור כפי שהביאו הסכמי אברהם שנחתמו לאחרונה. ״שמחתי לקבל את פניך בירושלים כסגן הנשיא, ואשמח לקבל את פנייך פה בירושלים כשתגיע לבקר כנשיא,״ אמר הנשיא וביקש מביידן להעביר את איחוליו גם לסגנית הנבחרת, קמלה האריס."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.