סערת החיסונים

עמית סגל: "בוקר טוב לראש הממשלה שנזכר לדפוק על השולחן"

תמונה – אינסטגרם עמית סגל

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ושרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא-ביטון, ושר הבריאות, ניצן הורוביץ הגיעו להסכמות חלקיות, על מתווה להגברת ההתחסנות ולצמצום התחלואה בקרב תלמידי ישראל עד לפתיחת שנת הלימודים.

על פי המתווה המתגבש, כיתות ח׳-יב׳: בערים אדומות, כיתות שבהן היקף המתחסנים יהיה נמוך מ-70% – יעברו ללמידה מקוונת מרחוק.

העיתונאי עמית סגל שנמנע לתקוף את בנט מאז הקמת הממשלה, תקף בעדינות את התוכנית המקוממת לחיסון ילדים בבתי הספר: "במשך חודש מסבירה שרת החינוך כמה זה פשע להפעיל לחץ חברתי על תלמידים להתחסן. והנה לחץ חברתי שכמוהו לא היה אי פעם בתולדות מערכת החינוך: לא התחסנת? כל הכיתה נשארת בבית בזום"

עוד תקף סגל: "כמו כן, בוקר טוב לראש הממשלה שנזכר לדפוק על השולחן מול שרת החינוך שבועיים לפני תחילת הלימודים. עדיין, זה לא תחליף להחלטות."

"כמו כן, ברכות לראש הממשלה שלראשונה אזר אומץ להתעמת עם שרה הכפופה לו. חבל שזה קורה שבועיים לפני פתיחת שנת הלימודים ובמחיר של בלאגן היסטרי, שגם בסיומו אין חיסונים בזמן הלימודים."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.